Translate

вторник, 3 април 2012 г.

Цяла къща ...за рожден ден!:)))




6 коментара:

  1. Изглежда адски трудоемко, браво за усилието :-)Що се отнася до изрязване и различни форми, мен хич не ме бива :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам твоето въображение, отново си надминала себе си. Много ми харесват и картичките които правиш, надявам се да твориш много и скоро, много успехи и голямо въображение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти Благодаря Ванеса,за прекрасните думи,наистина ми стопли душата:)))...,ще се постарая и за в бъдеще да не те разочаровам:))) Благодаря ти за искрените пожелания:)))

      Изтриване
  3. Много красива къщичка. И много оригинална идея!

    Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!