Translate

сряда, 25 април 2012 г.

Нежно...със цветя:)))









5 коментара:

  1. Голямото синьо цвете в средата на картичката е изрязано на ръка,както и бялото в него...днес за пръв път правя сух ембосинг:)...и то с най-обикновена кривка на кръгове...надявам се да съм се справила:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Вили , благодаря ти ! Картичката е наистина прекрасна с това невероятно цвете ! :) Незнам дали разбра, но преди малко пуснах публикацията с тегленето на жребия за спечелилия подаръчето от играта . Като гледаш клипчето ще разбереш, че реших да дам още три бонус подаръчета изтеглени на случаен принцип . Едно от имената които се паднаха е твоето ! Честито :) Пиши ми на и-мейла sstoianova@abv.bg за да ми кажеш на какъв адрес да ти изпратя подаръка .

    ОтговорИзтриване
  3. :D :D :D ...Много БЛАГОДАРЯ!!!:)))...А за играта-много съм щастлива и съм очарована от начина по който сте измислили тегленето на наградите-Сашко е страхотно хлапе:)))...много ви БЛАГОДАРЯ за чудесното настроение което ми подарихте днес:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Много свежи цветове.Цветето е прелесно, много ми харесва!
    Благодаря за участието в моето предизивкателство в Картичкофурии.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря!:)))За мен е чест и удоволствие:))),дано да съм се справила със задачата:)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!