Translate

четвъртък, 26 юли 2012 г.

Гел картичка №2 - Лятно,морско и водно с Флаундърс;)))

...ето го и втория резултат:)))))...нали ви казах,че нямах никакво търпение да  изпробвам  тази техника,тази картичка направо на един дъх съм я правила и то с толкова мерак и кеф:))),благодаря на Биляна за страхотната идея-и между другото това дори не е гел за коса -а най обикновен душ гел-хи-хи:))) ...и пак стана без проблем:)))...а на пипане е като гумена играчка-много е забавно с тези мехурчета;)))
Надявам се да ви хареса :)








12 коментара:

  1. Много весела! И техниката си я бива...

    ОтговорИзтриване
  2. Личи си ,че си се забавлявала страхотно!Много ми хареса като дизайн, а връзчицата (от бански?!)си е точно на мястото.Поздравления отново!

    ОтговорИзтриване
  3. ...ха-ха...даа:)-сега моят бански е трайно ощетен,но пък красотата иска жертви;) :) :) Благодаря:)

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, страшно сладурска картичка, браво!!! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Забавна и толкова слънчева, че веднага ти се приисква да стегнеш куфарите и "дим та те няма" към морския бряг.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ха-хах:)))...да определено ми се иска да стегна куфарите за морето и дим да ме няма:))))Благодаря:)))

      Изтриване
  6. Хехеее, върна ме в детството с този Фландър (така се казваше, нали?) Много е свежа картичката ти!


    Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете Елши :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря,радвам се че съм те върнала в детството:))),това на времето ми беше любимото филмче;) :)...

    ОтговорИзтриване
  8. Много свежа..страхотни мехурчета!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!