Translate

понеделник, 27 август 2012 г.

Още един книгоразделител:)))


Ето го и вторият книгоразделител:)-цветен,ярко жълт и слънчев,напомнящ за отминаващото  горещо лято:)))Нямаше как да не изпробвам най-новите си джундурий-а именно-биг шот(много съм щастлива),папка за релеф,голямото цвете горе и страхотната завъртулката долу,която преди се чудех от къде си я купуват другите крафтърки,докато не получих подаръче -цяло пликче - от такива и вече съвсем се запалих да намеря от къде са:)))
Предварително се извинявам за тъмните снимки,но за да хвана последния влак за картичкофурии:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/08/130.html ,
нямаше как и го снимах на лампа ...при първа възможност,ще го снимам на светло тези дни;)))
Сладки сънища от мен,че кое време е вече:)))


5 коментара:

  1. Честита придобивка, със здраве, ентусиазъм и вдъхновение да си я ползваш! Разделителчето е много свежо и весело!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря:D :D :D,днес ,като ми я доставиха нямах търпение да я изпробвам,радвах й се като малките деца:)))

      Изтриване
  2. Честита придобивка и от мен :) Много хубав книгоразделител - слънчев и носещ страхотно настроение!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!