Translate

събота, 29 септември 2012 г.

Мечо Пух-през деня :)))

Ето как се радва Мечо Пух на последното ярко септемврийско слънце :)))
Специално за Bo и  цветовата комбинация  при картичкофурийте на Калисто :)))
-избрах мои много
любими цветове :)-светло синьо,жълто и лилаво:)
И аз като мечо пух вече с носталгия гледам по отминаващото лято и
скачам от радост при всеки откраднат слънчев ден в края на септември :)
Е не съм в облаците като мечо ,но пак се разхождам сред алеи с цветя
в парка с моята Енджи :)))
Включвам я в:
http://boryaart.blogspot.com/2012/09/blog-post_21.html
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/09/135.html
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2012/09/cmc4-handmade-flowers.html
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/09/cch-129-spots-or-stripes.html
Дано да ви хареса :)))
Хубав и слънчев ден от мен :)))






7 коментара:

  1. Много е сладка и жизнерадостна!Мечо Пух е любимият ми герой!(:

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка! Много цветна и весела! А този летящ от щастие мечо е голям сладур! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета:),радвам се че ви допада -това значи много за мен!:)))

      Изтриване
  3. BEAUTIFUL card very well thoughtout love the flowers..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  4. Щастие...блика в големи количества от картичката ти,прекрасна е !Благодаря ти,за участието ти и в това предизвикателство на Card Mania !С поздрав:Ива

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, как подскача мечо по тази медена пътека обкръжен с мцветя.Радва ме и яркото слънце, което го е огряло!
    Благодаря ти че я сподели в моята Цветна игра!

    ОтговорИзтриване
  6. Много настроение и енергия има в тази картичка, и страхотни пастелни цветове! Благодаря, че я включи в моето предизвикателство! Успех!:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!