Translate

четвъртък, 6 септември 2012 г.

Пипни ме за късмет ;)))

 Коминочистач в сажди  ти пипни ,дори да се изцапаш  - широко усмихни се ,защото
носи той голям късмет и щастие за теб ;)))
Картичка -в рими :)-ето как се появи ,пак в черни сажди
под нощните звезди :)))

 Това е от мен ,пожелавам ви приятни и нощ и ден:) с поздрав и късмет за картичкофурийте ;)))
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/08/132.html
Ще участвам също и при :
http://www.catchthebugblog.blogspot.com/2012/09/september-anything-goes-at-bugaboo.html





5 коментара:

  1. Признавам , че скоро не бях посещавала блога ти , но идеята ти за картичка с коминочистач е невероятно оригинална ! Разглеждала съм доста блогове , но никога до сега не съм попадала на подобна идея !Поздравления Вили ! Ще го пипна за късмет :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Светле :))),много мило:) А между другото то и аз се изненадах от себе си от странните си идеи относно черния цвят,оказа се че го свързвам със страшно много неща -и едно от тях е черния коминочистач ,който носи късмет:)))...имам още много идеи за черна картичка но няма как да осъществя всички ...а пък и картичкофуриите ,ще вдигнат ръце от мен :)))...най-много да направя още две ...та да мирясам ;)))

      Изтриване
  2. Страхотна идея! Много харесвам творчеството ти и с голямо настроение отварям публикациите ти! Поздравления за креативността ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря горещо :)))...това значи много за мен :)))
      Прегръдки :)
      Villi :)

      Изтриване
  3. Много идейна наистина! Няма как да не повторя коментарите! Страшен коминочистач, и с тази цветова комбинация! Страхотна! Благодаря, че се включи и в моето предизвикателство!:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!