Translate

петък, 14 септември 2012 г.

Безсъници в София :)))



Поредната  ми измишльотина замислена уж за mixed media,но...не знам... поне може би е арт :)
ако не друго -късно посред нощ -ето какви идеи ми се въртят в главата
-без дизайнерски хартии-освен -малко на цветята ,а моливче в ръка ,туш и черната боичка
ето какво се получи ,а тази малка балеринка -съм я рисувала толкова отдавна ,че чак не помня кога беше -ето че сега веднага и измислих място:)))
Ще я включа при:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/09/133.html
и
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2012/09/blog-post.html
Дано ви хареса :)




10 коментара:

  1. Страхотен контраст, а балеринката е супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Иха, гледам я вече пет минути и не ми омръзва. Много ми харесва черно-бялата илюзия, и балерината и съчетанието, абе всичко. Страхотна е картичката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета!!! Страхотни сте!!!

      Изтриване
  3. Много е хубава. Поздравления.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Напомня ми за Алиса в страната на чудесата! Интересни елементи за украса! :) Благодаря, че се включи! Успех!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Blagodaria mnogo,mejdu drugoto toqno za tova si misleh dokato ia praveh i mnogo se 4udih kak da ia krustia-dali Alisa v stranata na 4udesata ili puk bezsunici (ot filma "bezsynici v siatul":)))-poneje ia pravih posred no6t :)))

      Изтриване
  5. Много артистична!Страхотна идея и много интересно изпълнение! Благодаря ти,че продължаваш да се Забавляваш с нас!

    ОтговорИзтриване
  6. Много, много оригинална и страхотно съчетана цветово :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ви благодаря за високата оценка,момичета и хубавите коментари!Трогнахте ме:)

      Изтриване
  7. Красиво и оригинално! Чудесна картичка!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!