Translate

четвъртък, 6 септември 2012 г.

Нощем с белите коне :)))

Вдъхновена от черното предизвикателство на картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/08/132.html,
ето какво сътворих ...и чак от себе си се изненадвам ,колко хрумки и идеи  се
завъртяха в главата ми  от това интересно и различно предизвикателство :))) Поздравления на
екипа на   Greta’s Art,за това толкова вълшебно,мистично и романтично предизвикателство-и аз не знаех точно на какво ме навява мисълта за черния цвят -но от както го видях в главата ми  безброй идеи и  нощни картини  се прескачат ...и честно да си призная надали ,ще мога да осъществя всички :)))
Ще я включа и при ;
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2012/08/cmc-2-on-beach-in-sea.html  ,че нали коня
препуска по плажа на нощното море :)))
Надявам се да ви хареса :)
Прекрасен ден и вълшебна нощ от мен ;)





5 коментара:

  1. Прекрасна е! Харесва ми съчетанието на блясъка на нощното небе над морето и морски елементи като завършек! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Ани

    ОтговорИзтриване
  2. Stunning card. I love the image and the colours are wonderful.

    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge
    Sue

    ОтговорИзтриване
  3. Е, ти ме уби! Тази ми е фаворит от всичките ти черни картички! Не знам дали защото обичам конете, морето, луната и нощта, но тук е всичко е съчетано по уникален начин! Поздравления отново!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна, всичко, което ми е на сърце го има в картичката ти ...

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви момичета :))) Страхотни сте :)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!