Translate

понеделник, 22 октомври 2012 г.

Запази детето в себе си;)))

Специално за:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/10/138.html
Тази малка сладуранка съм я рисувала ...преди около 10 ,ако не и повече години:)
Тогава бях полудяла по малките картички които продаваха и винаги ,щом ги видех си
купувах в индустриални количества ,а най ме радваха
онези които бяха с най забавни и интересни послания:)))...
и такааа...докато не изкупих всички които ми бяха интересни ...и
тогава ми блесна една идея -вместо да седя и да чакам някой друг да измисли нещо различно и
не традиционно -защо  пък аз да не си измисля и нарисувам сама!!!;)))
Ами направих си поне около 30 модела  ,които подарих-е останаха и за мен
достатъчно...но считайте от кога е моята гореща страст кум картичките:)))
И когато преди по-малко от година забелязах -вас мили ми картичкофурий,е тогавааа
просто нямаше никакъв начин да не се влюбя безвъзвратно в нашето чудесно хоби:)))
Ето ,че сега тази малка картинка ми  влезе в употреба  :)))
И понеже за мен винаги посланието на картичката е било най-важното,
надявам се да ви допадне това ми остроумие:)))
Ще я включа и при:
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/10/24.html,защото посланието ,както и
оформлението с пожълтелия лист от тетрадка -според мен са подходящи за
всички тинейджъри ,които обикновено искат бързо да пораснат,за да се разпореждат като големи,
без да знаят ,че няма по-вълшебни години от детството:)))
Всеизвестен факт е ,че при човека -няма угодия-когато е малък ,
иска да е голям,а когато порасне -се вдетинява при първа възможност:D :D :D
Понеже не се стърпях да я до украся-допълнително -Краси може да ме дисквалифицира:)))
Явно не съм много по изчистените картички:)))





4 коментара:

  1. Очарователни са и двете картички!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежна и с прекрасно послание!Благодаря за прекрасното участие в Тъмното-тинеджърско-хоби предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, умувам над това което казваш за детството и бързането да пораснем и..за вдетиняването..Съвсем си е така..
    Не е лесно да си дете..може би само да си родител е по-трудно..
    Картичката ти е разкошна с чудесно послание и нямам никакво намерение да я дисквалифицирам :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!