Translate

неделя, 28 октомври 2012 г.

Сватбено...:)))

Сватбени емоции...специално за предизвикателството на Тони:
"Нарисувай ми картичка!"
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/10/139.html
Ами с голям мерак я правих тази картичка -като се започне от
изображението на двамата младоженци ,до изрязването на цветя и
правенето на релеф-по най простия начин -с Ц200 и малко бял брокат от горе;)))
Оцветяването на картинката е с акварелни моливи,а за всичко останало съм ползвала
перлени акрилни бои -в златно и светло синьо:)))
Изрязването на цветята е с обикновен макетен нож:)))
А голямото бяло цвете -е първото цвете което правя от креп хартия:),
оказа се много лесно и ефектно -според мен ,а за центъра сгънах роза от панделка:)))
Много бързах да я снимам -за да хвана естествената светлина на балкона и
за това брокатеното лепило още е мокро -да не кажа току ,що нанесено
и още не се е разстелило добре -утре евентуално ,ще я снимам пак;)))
Надявам се крайният резултат да ви хареса:)))
Тони -позна ли си прекрасната -дантела:)))Аз от отдавна се каня да й
намеря място ,а какво по-добро такова -от твоето предизвикателство:)))
Бързам да се похваля ,че ако случайно на някой му харесат моите младоженци:),
скоро ,ще може да ги открие при Migito Petrova:
http://migito.com/page/store,както и други мои картинки:)))
Ще я включа още и при:
http://cardsandthoughts.com/challenge-with-some-gifts/,заради оцветяването:)











7 коментара:

  1. Страхотна рисунка, страхотен брокатен ефект, цветя.... всичко е супер, Вили!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце:))) Думите ти значат много за мен:)))

      Изтриване
  2. Уау, Вили, ти ли ги нарисува тези младоженци?! Ако да, моите най-искрени адмирации. Прекрасна картичка и аз ти благодаря от сърце, че я включи в моето предизвикателство :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси Дилянка,много се радвам ,че ти харесва ,аз също ти благодаря за чудесното предизвикателство:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления, Вили! Справила си се повече от великолепно! И рисунката, и оцветяването, и аранжировката на цялата картичка са много добре подбрани! Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря -специално за теб я правих:))) Радвам се че ти харесва и съм поласкана:)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!