Translate

понеделник, 22 октомври 2012 г.

Life is...a journey

Специално за картичкофурийте и семплото предизвикателство на
Краси-с акцент на посланието:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/10/138.html
 Понеже и за мен смисълът на картичките е именно
посланието ,което те носят,за мен това предизвикателство беше много интересно,но
уви -нямах много време ,което да си открадна за творчество:(,все пак
успях точно в последните минутки и секунди да се класирам с още две бързи  картички:)))
Точно днес в последния ден толкова много идейки за семпла картичка се за прескачаха
в главата ми ,че не се стърпях и направих 2 от тях:)
Искрено се надявам скоро пак да имам възможността  да покажа и останалите,
които по стечение на обстоятелствата не успях да реализирам за днес:)))
Ще я включа и при:
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/10/24.html,понеже това ,според мен  е едно
много хубаво послание за неспокойните и  вечно търсещи тинейджъри;)))
Надявам се да ви допаднат:)))
От мен лека вечер и сладки сънища:)))


4 коментара:

  1. Вили, триколката ти ме накара да се ухиля до уши като хлапе, което току що я е получило за рождения си ден, много зареждаща картичка! Усмивки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много,много ме радва това ,че съм те усмихнала днес:))) Благодаря ти за милите думи:)))И аз ти пращам хиляди усмивки ,за да си винаги така свежа и заредена:)))

      Изтриване
  2. Още едно чудесно послание и красива картичка!Радвам се,че продължаваш да участваш в моето Хоби предизвикателство:)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, чудесна е!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 23- "Тъмна и/или тинейджърска" картичка, зададено от KalySto.
    Благодаря ти и за това,че се включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите. Картичката ти много, много ми харесва с посланието, което носи !

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!