Translate

сряда, 28 ноември 2012 г.

Мър-мяу...за Калисто:)

Две котарачета ,които съм рисувала отдавна,но пък сега им дойде ред да
се превърнат на картичка:)
Още от начало,тръгнах да я правя с ясната мисъл ,че ще е за Калисто:
http://kalinasto.blogspot.com/,от благодарност ,че така приятно ме
изненада с нейната Алиса -правена за мен:) Един прекрасен жест,който
 връщам с голямо удоволствие :)
...Много мислих каква да е темата на картичката и понеже Кали е част от
любимото на всички ни Мър-мяу,където в момента тече и котешко предизвикателство:
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2012/11/blog-post.html,
...та реших -какво по-подходящо от моите котки :)...
където веднага ,ще ги включа,разбира се:) ...
...е да -малко са по-шаренки от черно-бяло ,но пък това е за
да й е по-цветно на Кали:)))
Искрено се надявам да я зарадвам поне на половина,така
както тя зарадва мен:)
Включвам я и при:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2012/11/cmc8-pearls-and-swirls.html
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/11/cch-133-autumn-colours.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2012/11/simon-says-anything-goes.html
Поздрави от мен с пожелание за един прекрасен ,пъстър ден:)





7 коментара:

  1. This is gorgeous. I love the image and the colours are wonderful

    Thank you for taking part in the Card Mania Challenge

    Sue

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладки котки! Браво. Трудно се рисува това...

    ОтговорИзтриване
  3. Simply Stunning card very well thoughtout beautiful colours ..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!
    ps i have 7 cats i love this card so much

    ОтговорИзтриване
  4. В последната вечер на Котешкото ни Забавлятелство минавам да поздравя всички котки и котараци и техните почитатели и какво да видя, две невероятни котета! А каква пък бешше моята изненада като разбрах,че са за мен!Благодаря ти! Сега ще чакам с нетърпение да ги взема в ръце и видя с очите си,но ярката и жива рисунка е направо зашеметяваща!Аз всеки път се чудя как някой може да рисува изобщо за това ти завиждам най-благородно!

    ОтговорИзтриване
  5. What a sweet kitty image and great coloring! Thanks for playing along with the Anything Goes challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    ОтговорИзтриване
  6. Lovely card with all the layers, very pretty! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!