Translate

събота, 1 декември 2012 г.

Тихо се сипе първия сняг....бузките щипе галено пак :)

Вдъхновение за снежното предизвикателство
на Мър-мяу:)))
Въпреки ,че още го чакаме...първия сняг
при това с нетърпение :))) ,
със снежно бяло и свежо вдъхновение ...представям на вашето внимание
най-новата ми картинка ,която до една седмица ,ще е достъпна
за всички -на печат при Migito Petrova :)
Нарисувах я специално за Мър-мяу ,така,че
се надявам да им хареса:)))
Ще я включа при:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/11/144.html
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.com/2012/11/challenge-39-pastel-colors.html




8 коментара:

  1. Много ми харесва! Страхотна картичка! Усеща се студът по бузките и нослето на на детето.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива - и картичката като дизайн и изображението!
    Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, голям талант си... прекрасно печатче ще стане :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много е реалистична, мирише на сняг!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили,не мога от откъсна очи от тази картичка!Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета:) Страхотни сте!:) Благодаря ви ,че така ме сгрявате с милите си думи:)

      Изтриване
  6. Хихи, Вили като ти гледам картичката се замислих, че май съм пропуснала да добавя и Ръкавички в предизвикателството :) Много готина картичка и наистина, както казва Тони... ухае на сняг.. :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!