Translate

четвъртък, 13 декември 2012 г.

След дъжд -розова качулка ;)))

Привет,днес представям на вашето внимание една малка снежна
принцеска в розово -понеже я рисувах специално за розовата Коледа на Ем,
ама докато се натутам :))) и то предизвикателството взе ,че свърши ;)))
Нищо ,здраве да е -там успях да включа поне едната розова картичка -която впрочем
правих едновременно с тази ,но  не ми стигна времето да кача снимките и да се включа и с нея:)
За това сега  я показвам смело при Мър-мяу,където сега е снежно,натрупало и бяло:)))
Ще я включа и при:
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/12/cch-134-christmas-time.html
Малката симпатяга е мое дело и работя по въпроса съвсем скоро да е достъпна и за всички вас
на  дигитално печатче ,но още няма да издавам  къде:)
Така,че очаквайте включване съвсем скоро:)))
Надявам се да ви хареса:)))
Пожелавам на всички прекрасно снежно вдъхновение  и
много позитивен ден от мен:)))


10 коментара:

  1. Aww, what a lovely card. Your image is so sweet and lovely colored.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Hugs Berit

    ОтговорИзтриване
  2. Ах колко е сладка тази малка симпатяга с зачервените си бузки и малките ръчички!А палтенцето и шапката са толкова топлички и мекички,снежинките пухкави-Разкошнооооооооооооо!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Oх забравих да попитам какъв картон си използвала?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Дидии:))) Страхотна си:)))Ами-кой картон точно -тази картичка е от най -опростените ми -основата е дизайнерска хартия от единственото ми лятно блокче:),голямата снежинка ми е подарък от Migito Petrova-http://migito.com/,а пък малката звездичка ми е от теб:)))
      Малката сладурка е на най-обикновен картон:)))
      Ако много ти харесва -ще измислим нещо;)))

      Изтриване
  4. Вили, възхищавам се на всяка твоя рисунка! Прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен подарък!!!!!!!!!Благодаря ти Вили!!!!Много ама много съм щастлива:))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Ще се радвам да видя как ,ще я интерпретираш;)))

      Изтриване
  6. Чудесна е, Вили! Много е нежна, много хубави цветове!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!