Translate

неделя, 16 декември 2012 г.

Малка хижа в планината;)))

Специално за картичкофуриите и предизвикателство на Bearkis:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/12/146.html:)))
Една малка сгушена къщурка -високооо,високо  в планината ,
сред  дебела снежна и  искрящо бяла покривка:)))
И .... естествено  има ключе на вратата ,за всеки премръзнал гост;)))
Ако къщичката ви харесва-вече е налична на печат при:
Migito Petrova:)
Надявам се да ви хареса :)
Пожелавам на всички -прекрасен снежен ден от мен;)))



5 коментара:

  1. Ехааааааааа каква красота само.Иска ми се да съм притежателка на ключет,и да изкараме незабравим уикенд със семейството и приятелите си в тази невероятна хижичка.

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятна картичка! Зимна романтика...

    ОтговорИзтриване
  3. Много снежна и красива картичка.

    ОтговорИзтриване
  4. С удоволствие бих прекарала празничните дни в тази уютна къщурка,благодаря за емоцията и участието!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа,колко много коментари и какви хвалби само:))) Благодаря ви от сърце момичета ...и аз как съм ги пропуснала до сега:))) Благодаря ви:)Страхотни сте:)

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!