Translate

вторник, 18 декември 2012 г.

Коледно с коледна звезда:)))

Ето какво спретнах специално за предизвикателството на Тони от Творения и вдъхновения
Това спретнах днес -в последния ден от предизвикателството:)
Понеже много се бях впечатлила от ето тези открития на Тони:):
http://toni-inspiration.blogspot.com/2012/11/blog-post_23.html
За това днес се залових да правя коледни звезди от вестник ...е да ама...
да си призная честно... не ми беше никак лесно  и  това е 3тия опит:)
След толкоз труд -  на края реших ,че постничко  ми стои върху картичката и
плеснах от горе още една коледна червена звезда , за да контрастира :)
Картинката си е мое дело и можете да я откриете като  печат
при :
Megito Petrova
Между другото имам вече много печатчета от нея и са със страхотно качество на
отпечатъка-много чисто отпечатват и всяка линийка и завъртулка ,колкото и да е мъничка излиза ясно:)))
 Много съм доволна:)))
Много ,много коледно настроение пращам на всички и
разбира се широки усмивки:)))
До края на деня може пак да се включа , ако успея да си завърша другите започнати нещица;)
До скоро :)



3 коментара:

  1. Вили, благодаря за участието и ти желая успех. Весели коледни празници, изпълнени с усмивки и настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво! Аз не можах да се преборя нещо с тези звезди.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:)))...между другото и аз цял ден им се мъчих и въпреки ,че и тази не е чак перфектна -я сложих -за това и другите две картички дето пак за Тони ги започнах -като гледам колко часът стана-май няма днес да ги завърша :)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!