Translate

понеделник, 3 декември 2012 г.

Кучешки...коледни желания!!!;)))


Моето предложение ...специално за животинското предизвикателство на Пепи
при Тони - http://toni-tochica.blogspot.com/2012/11/blog-post_21.html :)
Надявам се моят кучешки любимец да ви зарадва или поне да ви ухили широко:D
Кактo предполагате -картинката е от моето скромно творчество,но
пък е рисувана с голям емоционален заряд и любов към животните:)))
Ако ви харесва -вече е достъпна за всички на печат при:
Migito Petrova:)
И в поздрав... не е за мишките,а  за ...кучетата и хората
,включих една моя любима коледна песен,която ми послужи
за вдъхновение;)))
Ще се включа и при:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/11/144.html,заради шапката и шалчето;)
и
http://2elshi.blogspot.com/2012/12/blog-post.html









10 коментара:

  1. Много е сладичка! А тагчето - топка - е интересна хрумка с готино пожелание!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Отговори
    1. Благодаря ви момичета за хубавите думи:)

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Дидиии ,БЛАГОДАРЯ ти от сърце ...твоите коментари винаги много ме радват и зареждат:)))

      Изтриване
  4. БРАВОоооо!
    Отличничка!
    Най-много ми хареса / изненада!/ тагчето.

    ОтговорИзтриване
  5. Много е сладка! И печатчето, и тагчето, и цялостно композицията е супер!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотен е този кучо-готвач, Вили, направо очите ми останаха в него.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!