Translate

петък, 7 декември 2012 г.

За Тони!!!:)))

Тони,днес категорично вече се убедих ,че каквито и картички по сложност да правя ,
то няма как да стане бързо,от 9 вечерта майсторя тези картички,като 
мислех ,че тази на Тияна ,ще е най -бърза ...ама не !!! :) Пак ти изтървах предизвикателството,но пък ,ще ти покажа какво измайсторих-все пак са специално за теб :)))
Ангелчето е за предизвикателството на Дидо -за това ,какви са ми идеите за култовата и 
много нашумяла дата 21.12.2012г. Ще си призная ,че и аз бая книжки прочетох по въпроса ,
бая пророчества видях там ,амаа... в крайна сметка ...идея си нямам какво ,ще стане и дали изобщо ,ще стане нещо...,като виден оптимист-силно се надявам нищо да не става,или
поне не лошо :)
За промяна в мисленето на човека ...ами ...едва ли ...все пак такава промяна за един ден 
не става ,освен ,ако наистина не стане някакъв глобален катаклизъм -които да ни преобърне 
ценностната система...ама силно се надявам да не е това :)))
Та така ,да минем по същество -за картичката :) 
Нарисувах това замислено ангелче,излегнало се небрежно върху пухкавите облачета и 
почти като "Мислителят" на Роден -подпряло глава и мисли ,ли мисли ,какво ,ще се случи 
на въпросната дата ...ами ...и аз така :) 
Най-добре -нищо ,че е по-лесно:)))
Надявам се на Дидо-да му хареса интерпретацията;)
Все още е мокра -и лепилото се вижда -утре ,ще я снимам пак :)  
Втората картичка е специално за Тияна:)
Амии...няма как да не си призная ,че много ме затрудни това детенце :)))
Без ножица ,без лепило и на практика без нищо...и
...тадаммммммм...
ето го резултата-от нищо-нещо:)
Основата на картичката е от обикновен картон от една кутия за обувки -
който не съм рязала сега!!!:)
Балоните са си мое производство ,но оцветяването с пръсти ,крие своите рискове
от оцапване:)))
Използвала съм моливи и акрилни бои -които мацах с пръсти:)
Накъдреното картонче е от едно кексче:))),а панделката е съвместна дейност от
мачканата хартия -от същите обувки в кутията :),а панделката над нея -понеже са
две -една в друга  е от една изразходена вече кутийка с двойно залепващо тиксо :)
От долу накъсах малко хартийки от моята френска книга и врътнах едно цвете ,пак от нея :)
Всичко е залепено бая паянтово :)...само с двойно залепваща лента ,която съм късала ;)))
Ами това е от мен ,за сега :)
И мечтата съм я започнала ,но едва ли ,ще я направя сега ...
Утре ,ще покажа и нея:)
Лека нощ от мен:)





3 коментара:

  1. Много са хубави - браво!
    И не си изпуснала срока -
    до 7.12. вечерта беше!
    Така че - смело напред и
    КЪСМЕТ!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, страхотна си! Имаш страхотен талант, който много харесвам! Не си изпуснала срока, чакам и мечтата:). Бях решила да удължа неофициално срока, ако някой се включи, до десети. Така, че давай смело! Справила си се блестящо! Кръгът на Тияна наистина е труден, а твоята картичка е прекрасна!!! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тонии...много ти благодаря за комплиментите :))) А мечтата я бях почнала с другите две -и днес мисля да я завърша :))) С голямо удоволствие се включвам в игрите ти ,въпреки ,че не ми остава много време ,а и още не успявам да се включа в коледната ти игра ...,но надявам се и това да стане :)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!