Translate

неделя, 16 декември 2012 г.

Дядо Коледа тропа на вратата:)))


Един коледен венец специално за картичкофуриите и предизвикателството на
Людмила:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/12/147.html и
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/12/cch-134-christmas-time.html
От няколко дена я мисля тази картичка -точно си я представях с тухлите , вратата
и коледния венец върху нея -това се получи в крайна сметка :)
Вратата -я напуках с напукващ лак за по-винтидж усещане,а разбира е ,
за да не се мъчи милия старец Дядо Коледа -през комина :),
взех ,че го улесних-като сложих ключът на вратата;)))
...Пък и на Коледа всеки е добре дошъл ,нали това е най -светлия празник в годината:)))
Надявам се да ви хареса и развесели,а за повечко настроение поздравявам
всички с коледната песен по-горе;)))
Прекрасен ден от мен и много,много празнично настроение;)))

Тук приложих снимка да се похваля с най-бързо правените картички от мен -някога:)))
Запасих се с коледни песни ,малко папки за релеф и воала -това е среднощния ми труд
от 12 -до 2 вечерта:)))
На мен лично резултата ми харесва:)


7 коментара:

  1. Много са хубави всички! Със страхотно винтидж излъчване!:)

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесаха всички картички, но тази с ботушчетата ме плени най много.Невероятна е.

    ОтговорИзтриване
  3. Бързите картички са страхотни, а пък вратата с венеца е особено уникална. Как ти се занимава с тия дребни пипкави детайли, незнам - мен хич ме няма по такива....

    ОтговорИзтриване
  4. Всички са много красиви! Но първата ми е фаворит! Падам си по прозорци и врати, а твоята е невероятна!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка , много ми харесва вратата и особено тухлената стена , бих живяла с удоволствие зад тази врата и бих чакала моите приятели да влязат през нея в коледния ден.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ви благодаря момичета:))) Страхотни коментари ,много мило и топло ми стана на душата:))) Благодаря:)

      Изтриване
  6. This one is lovely too! Thanks again for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!