Translate

неделя, 9 декември 2012 г.

Кънки с остър връх!!!:)))

За Тони и мечтите:)....
Една от мечтите ми като бях малка -беше да уча фигурно пързаляне:)))
Спомням си ,че толкова мрънках за това на майка ми ,че на нея един ден й писна  и
взе ,че ми купи зимни кънки ....е да ама се оказа ,че ми бяха въз големички и решихме ,че
за следващата година -ще ми станат идеално...
...амиии-не ...оказаха се малки и взехме ,че ги подарихме на малката ми братовчедка :)
Така и си остана ...моята не сбъдната мечта за фигурното пързаляне и още гледам с интерес
този красив спорт :)))
Ето ,че тези ми преживявания -сега са идеални за да ме вдъхновят да нарисувам
тези така мечтани кънки и да им намеря място върху картичка :)
Веднага ги включвам при Тони -макар и закъсняла :)))
http://toni-tochica.blogspot.com/2012/11/blog-post_30.html
и я включвам при коледното предизвикателство на Двете Елши
Ако моите кънки ви харесват -вече са налични на печат при
Мigito Petrova:)



3 коментара:

  1. Вили, страхотна си! Тази мечта е била и моя(за кратко), все пак малките момиченца се впечатляват от фигурно пързаляне, от тоалетите им, от грацията...това е любимият ми зимен спорт за гледане. За съжаление не ме бива да ги карам, макар че не съм се отказвала лесно. Падах много, ставах, пак падах...но бяхме млади студенти и беше забавно. Сега вече като майка на две деца не бих подходила по същия начин:). Също като парашутизма. Скачала съм два пъти с парашут, но бях на 18:). Сега не бих!
    Благодаря ти, Вили, че сподели тази мечта с мен. Не си закъсняла, утре обявяваме победителите, така че има още малко време...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа...парашутизъм ми звучи -страшно вълнуващо :))) Браво,аз не знам дали бих се престрашила:)))

      Изтриване
  2. Чудесна картичка! Браво!
    Великолепна е - а и заглавието -
    наистина МЕЧТА!
    Късмет!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!