Translate

петък, 21 декември 2012 г.

Още една гореща огнена камина:)))

Понеже още съм на топла вълна -ето още една гореща ,огнедишаща
камина ,добре натъпкана с дръвца -та да топли още дълго :)))
Дръвцата за огрев ги напуках с напукващ лак -за повечко автентичност;)
Дано и на вас да ви стоплят душата;)))
Веднага ги включвам да сгряват и поддържат огъня в новото топличко предизвикателство
при картичкофуриите;
http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/12/148.html ,
http://2elshi.blogspot.com/2012/12/blog-post.html и
http://hobbychallenges.blogspot.com/2012/12/28.html
Хубав ден от мен :)




6 коментара:

  1. Вили, чудесна стопляща картичка- съвсем подходяща за студените зимни дни..
    Благодаря ти за това,че се включи в Хоби предизвикателство 28, зададено от Хис!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи :))) Нали камината с чорапките закачени на нея е неизменна част от приказката за добрия старец Дядо Коледа,за това и на мен ми се стори подходяща тема за картичка,само дето огънят може да му по...опърли брадата ,но няма да навлизаме в подробности сега :) :) :)

      Изтриване
  2. Чудесна картичка и идея за пространство и дълбочина на огъня. Усещането е за истинска камина и топлина. Харесват ми детайлите - блясъка по тухлите, напукващия лак, избора на цвят за стената, чорапчето на преден план... Благодаря ти, че се в включи в предизвикателството ми при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря,за чудесното предизвикателство:)))

      Изтриване
  3. Аааа, той прави магия и огънят не го опърля :)
    Супер идея за картичка - става ми топло и уютно като я гледам. Благодаря, че я включи в Хоби предизвикателство 28!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!