Translate

понеделник, 7 януари 2013 г.

Канела,топло какао и курабийки....ммм :)))

Привет и от мен на връх Иванов ден-да са живи и здрави всички именници,след дългото около празнично затишие -ето ме пак на линия :)))Идеята за тази картичка ,ми се върти в главата поне от една седмица на сам ,но поради липса на време около празничната треска -съвсем забравих любимото си хоби:))) Ето обаче ,че успях да се вредя в последния ден на страхотното топличко и вкусно канелено предизвикателство при картичкофуриите:)

http://cardsaddicted.blogspot.com/2012/12/148.html

Това е истинска канела ,а курабийките са почти истински :),направих ги от тесто :)...но определeно ,ако някой ги пробва ,ще счупи зъб:D :))) Декоративни са;))) Мацката с какаото -вече я знаете предполагам ,може да я видите тук:)От снимките не си личи ,но чшата с горещо какао:) я минах три пъти с гланц,за да изглежда ,като истински порцеланова ,уви тук май не си личи...Ще я включа и при :

http://crazychallenge.blogspot.com/2013/01/136-without-design-paper.html,понеже не съм ползвала дизайнерски хартии:))) и

http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/01/blog-post.html, понеже на последък,дали заради уюта на домашната обстановка през зимата-не знам,но кафявото в комбинация с нежно бежаво и леко златисто ми стана много любима:)))Лека вечер от мен и чао ,че истинските курабийки ме зоват от фурната:)))








9 коментара:

  1. Вили, разкошна картичка - много топла, много уютна, много дъхава. Благодаря ти за участието в предизвикателството ми при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, чак ми се допи топло какао :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))),благодаря и се радвам,няма да е лошо някой път да изпием по едно топло какао с канелени курабийки;)))

      Изтриване
  3. Много е красива!
    Радавам се,че сподели тези какаово-канелени цветове в Забавлятелството този месец!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Кали:))) Думите ти значат много за мен:)

      Изтриване
  4. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна картичка!
    Обичам канела, а от тази картичка лъхат уют и топлина... :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Дидии:)))Много мили думи:)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!