Translate

понеделник, 14 януари 2013 г.

Захарно с канела;)

 Специално за предизвикателството на Мария при картичкофурийте:)http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/01/150.html 
Приготвих една захарна картичка с ароматна канела и курабийки:)
Малката готвачка може да я видите при Мигито Петрова:) 
На последък съм на сладка вълна -пък и много фалшиви курабийки съм изпекла :)
и ще трябва да си ги оползотворя:))) 
Цветовата комбинация между светло синьо и топлобежово-канелено
 ми е много ,много любима така ,че ще я включа и при Мър-Мяу:)
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/01/blog-post.html
Ще я включа и при Тони:),понеже е картичка за рожден ден:) в нейната 
януарска игра :)
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/01/blog-post.html и при Kakichka:
http://kakichka.blogspot.com/2013/01/blog-post_3534.html с нейната
страхотна блог игра "...Ако имах един свободен час,щях... ":) Много
оригинално нали:)
Както и при новото момичешко предизвикателство на Card Mania http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/01/cmc-12-oh-so-girly.html
Ще я включа и при:
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/01/136-without-design-paper.html,
понеже не съм ползвала дизайнерски хартии:)





18 коментара:

  1. Чудесна и ароматна! Много ми харесва! Благодаря, че се включи в предизвикателството на Фуриите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искрено благодаря за чудесното предизвикателство ...и много съжалявам ,че не успях да направя всичко което си бях наумила...понеже много се бях вдъхновила ,но уви времето си е важен фактор:)...е нищо -до следващият път:)

      Изтриване
  2. Това наистина ли е фалшива курабийка! Изглежда като истинска - от тесто. И копченцето също! Много ефектна картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) да ,от тесто са си ,но понеже не стават за ядене -та за това им казвам фалшиви:)))

      Изтриване
  3. Много ми харесват тези курабийки! Направо му се дояжда на човек! А това печатче е страхотно! Аз искам да ти благодаря за чудесната изненада, вчера я получих, много ме зарадва! Нямах си ръчно правено нстолно календарче, благодаря ти! А печатите, които ми подари(котето и Снежанка) - още не мога да стигна до тях, но ми харесват много и щв ги уважа подобаващо:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)Благодаря:) За курабийките съм съгласна и понеже точно се облизвах за нещо сладичко,ше ида в кухнята да забъркам един кекс:)))-хич не са диетични тези картички-хи-хи:)

      Изтриване
  4. Вили, много е вкусна твоята картичка, не бих отказала обаче и шепа истински курабийки със следобедното кафенце :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) нали:) ...и аз така мисля:)))за това тия дни само със сладиши се захранвам:) А относно единят свободен час ...ами чесно да си призная -в него направих истинските курабийки:)))-за картичката ми трябваше бонус време -от горе;) :)

      Изтриване
  5. Ах, каква кулинарка! Толкова усмихната и доволна от това, което забърква, че на човек му иска да я последва. Особено като вижда какви неща е измайсторила. Браво на теб! Страхотна симбиоза на аромати и удоволствие от майсторенето но нещо (няма значение от какво). Благодаря ти, че ни я показа в card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  6. Ех,че е сладка тази готвачка,с накривената шапка! Интересна идея с курабийките,ама няма ли да се развалят с времето!
    Мисля обаче,че емоцията,която носят е по-важна ;)
    Благодаря,че сподели любимите си цветове в нашето Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Кали:) А курабийките-няма такава опасност-имам и други опити с него,даже за фигурки -още от дете,щом и до сега има оцеляла -считай;))) Слага му се много сол на това тесто -а за по-голяма сигурност може да се лакира-и ще е вечно:)

      Изтриване
  7. Fabulous card ! Love your image and details.
    Thanks for joining The Crazy Challenge.
    Hugs Berit

    ОтговорИзтриване
  8. Уау, страхотна е, Вили!! Голямо браво и още по-голямо благодаря, че ни я показа в предизвикателството на Card Mania :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа,това се казва комплимент:))) Много благодаря:)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!