Translate

понеделник, 28 януари 2013 г.

Картичка по рецепта;)

Специално за картичкофуриите -една картичка по рецепта;)))
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/01/152.html
Една оцветена картинка с акварелни моливи,два изрязани елемента
плюс 3 копчета;) Допълнително съм прибавила една страхотна салфетка,
която ми е подарък от Калисто-благодаря ти Кали:),
една червена панделка и ръчното ми надписче върху сърцата ,над което
умувах доста ,как точно да бъде:)))-точно 3 на брой допълнения ,както е по
рецептата:)))
Вече съм на влюбена вълна ,още от сутрешното ми кафенце:)
... и ето какво се получи:)))
Надявам се да ви хареса;)
Хубав и влюбен ден от мен;)))



2 коментара:

  1. Вили, страхотни картички, а как ти завидях за оцветяването, дали с моливи или маркери си се справила чудесно. Е да можеш да рисуваш, имаш нюх към тези неща :) Брависимо, желая ти успех във всички конкурси ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Златии,много ти благодаря за милите и окуражаващи комплименти :))) Това е един от най-хубавите коментари ,които съм получавала някога -много ме стоплиха думите ти и съдечно благодаря:) Аз също ти желая успех във всичко;)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!