Translate

вторник, 29 януари 2013 г.

Честит Рожден Ден!!!:)))

Този малък бебешки готвач съм го оцветила с моливи ...може би от преди повече от седмица ,
да ...определено е повече от седмица -понеже го бях замислила
за предизвикателството на Мария с природни материали,но времето не ми  стигна
и картинката си остана ей така -да си чака картичката:)))
По това време любимите ми картичкофурий -взеха че пораснаха и
станаха на цели 3 години:)))-за това -веднага реших-че този мъник е само за тях,
пък и май им е горе долу връстник;))) При това готви и твори сладки изненадки ,
за всички -точно като тях:)))
Много мислих какви хартий да му сложа ...и изобщо сглобяването на самата картичка ,
за мен май е най-бавната и сложна част-с много чуденки и дилеми,та вчера
взех ,че се вдъхнових от едно клипче за дистрес мастилата в нета:
ето тук:),аз и преди бях попадала на него ,но  тъй като нямах такива мастла ,само
си въздишах:)...докато не  ги пробвах и тях -веднъж на аванта  и ...реших ,че това ,ще
го пробвам с моите акрилни бои-да видим какво ,ще станеее:)...Ами ето какво стана:)))
За целта -взех две обикновенни домакински гъбки,един спрей-флакон с вода,от балсам
за коса:) ... всякакви бои на водна основа -стават :) Та ...понацапах боичките ,напръсках
щедро със водата -така добре да се разтече:) ...изчаках да изсъхне и го минах с папка за релеф,
с подходящи надписи за случая;)))  Ами това е -цветовете станаха много ярки и наситени
и мисля че стана страхотен фон;)
Даже за да не го закривам -се ограничих в декорациите с две панделки и едно цвете:)
Ами дано да им хареса на картичкофуриите ,пък аз им пожелавам още сто пъти по три
годинки да изпразнуват  и все така да ни вдъхновяват и предизвикват:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/01/3.html
Ще я включа и при Тони  за нейните множество рожденни дни;)
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/01/blog-post.html,да е жива и здрава и все така да
ни изненадва и вдъхновява;)))...ще я включа  и при още една талантливка:
http://nekezova.blogspot.com/2013/01/blog-post.html -по случай първата й блогодинка:)
Честито от мен и още много ,много блогодинки- вдъхновения и приключения;)
Ще я включа и при Kakichka,с нейната игра "Ако имах един час свободно време ...щях..."
...амиии-ето какво направих - откритие!:)))Благодарение на което се омацах 
цялата с боя;)))
http://kakichka.blogspot.com/2013/01/blog-post_3534.html
Заради жизнерадостните цветове ,ще я включа и при :
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/01/cmc-13-color-combo.html
Надявам се да ви хареса:)
Това е от мен за сега:)
Поздрави и  лека вечер:)



9 коментара:

  1. Вили, направо ми разтопи душата с този сладур. Толкова прилича на моите момчета, въодушевени край баба си и нейната точилка :) Страхотно се е получила картичката ти.Пълна е с много радост и весел смях. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Картинката няма да коментирам, понеже там си брилянтна. Обаче мноооого ме впечатли фона, експресивен и много красив. Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, наистина се е получил страхотен фон!Не мога да повярвам, че тази красота е само с едни боички-СУПЕР!!!Още утре ще пробвам и аз.А бебчо е голям сладур,с тези малки ръчички и укокорени очички -готов за пакостиииииииии:)хи хи.........

    ОтговорИзтриване
  4. Уау, този фон е жесток! Направо не ми се вярва, че е правен с акрилни бои. Браво! Заслужавало си е мацането:)

    ОтговорИзтриване
  5. Хехехее, Вили,страшен е този мъник с тази точилка.Страшно весела картичка :-)А фонът е просто зашеметяващ.Благодаря ти ,че се включи в моята игра

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа,благодаря ви момичета за страхотните коментари и комплименти:) Чак се изчервих:)Много се радвам че ви е харесала:)

    ОтговорИзтриване
  7. Ах, как палаво гледа само! Страхотен е този мъник!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, много сладурска картичка се е получила - а за фона нямам думи, чудесно преливане на страхотни цветове !

    ОтговорИзтриване
  9. Този малък готвач е голям сладур,картичката е чудна!
    Благодаря ти ,че се включи в предизвикателството на Card mania challenges.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!