Translate

понеделник, 21 януари 2013 г.

This is Love:)))

Здравейте отново ,ами така е при мен или нищо или ...много :)
Не можах да се стърпя и спретнах още един прозорец за предизвикателството
на картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/01/151.html
 Този е с по...романтичен изглед на една нежна,топла прегръдка ,
израз на любов ,привързаност и нежни чувства ...на фона на
грубата стена с напукана мазилка...ами какво да се прави за
бояджия не ставам;) :) :)
Пердетата са от едно старо истинско перде,ползвала съм
само релефни папки -без дизайнерска хартия -на последък ,много съм
се запалила по релефа и ефекта от тях ,с който съвсем
забравих нуждата от дизайнерски хартии:))) Е разбира се трябва да има и
от тях за разнообразие:)))
Дано ви хареса:)
Ще я включа и при:
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.com/2013/01/challenge-43-anything-but-square.html,
както и при Кати:
http://kakichka.blogspot.com/2013/01/blog-post_3534.html,с нейното интересно
предизвикателство" Ако имах един  свободен час ,щях да направя...",та в отговор на това,
амиии Кате ,ако имах един свободен час -определено ,щях да се 
насладя на топлата прегръдка на дивана с  някоя хубава книга в ръка и чаша топло какао;)))
От отдавна все не ми остава достатъчно време за това ,а колко книги си чакат реда на 
нощното ми шкафче:) 
Лека и спокойна нощ от мен:)))











4 коментара:

  1. Тези маци всеки път като ги видя и ми става миличко! Много нежна картичка и много ми хареса как си направила от пред с напукваща боя да изглежда като стара стена :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  2. Ами, много са готини тези мацоранчета. Картичката е много идейна и много гушливо уютна. Браво, Вили :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!