Translate

понеделник, 4 февруари 2013 г.

Различния цвят на любовта -2ра част;)))

Ето ме отново в продължениетооо:)))
Веднага ги включвам при моите вдъхновителки картичкофуриите и Goldie
с тяхното страхотно предизвикателство"Различния цвят на любовта":):
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/154.html
Между другото -на последък правя много ,много експерименти -и то
винаги по никое време :))),та в тази връзка ...първата картичка ,както го и пробвах
и на доста от другите -печатах вместо с мастило с акрилни бои -ами мисля че
резултатът е на лице;))) Аз останах приятно изненадана от него и продължих да
 мацам бои на всякъде и на воля:)))
Има ощеее....които ,ще видите след малко;)))
До скоро от мен;)))







2 коментара:

  1. Много са ефектни! И аз уважавам много акрилните боички(Особено медната)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:))) Да ,а пък аз чак сега откривам големия им потенциал и хилядите възможности в които дават чудесни резултати:)))

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!