Translate

понеделник, 4 февруари 2013 г.

Различния цвят на любовта -3та част:)))

Ето ме отново :)))
Ами тъй като не можах да избера само една която да ми харесва най-много за да включа към
предизвикателството на Goldie при картичкофуриите...а пък струва ми се твърде нагло
 да участвам с всички картички:)))...ами слагам ги на куп ,а пък и техниката за направата им
е една и съща -и то моя много гореща страст на последък-ембосинг...от всички видове ,в
комплект от дистрес техника-с боичките ми:)))-хайде сега да видим дали ,ще познаете ,кои са
с мастило и кои са с боя?:D :D :D
Давам жокер-с мастило  са само две от всички;)
И понеже много,ама много държа на посланието ,което носят картичките ,доста време
си блъсках главата какво да измисля:))) Написах ги ръчно ,за да имат по-интимно звучене ,
като за влюбени и нежното "Обичам те"-на уше;)))
Включвам ги при картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/154.html
Ами това е за сега ,че твърде дълго стана:)))
Надявам се да ви харесат моите забавни експерименти:))
Лека нощ от мен и сладки сънища;)







10 коментара:

  1. Вилиии, прекрасни, страхотни и вдъхновяващи валентинки. Толкова различен и пленителен начин да кажеш на някой "Обичам те". Благодаря ти за прекрасното чувство, което ми подари тази сутрин :) ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са всичките! И толкова различни от стандартните валентинки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета за стимула ,който ми давате със страхотните ви коментари:) Много ви благодаря за усмивките които ми подарихте:)
      ххх

      Изтриване
  3. Аз гледах, гледах и направо се загубих в твоето море от любов - прекрасни са, тъкмо си харесам една, после друга и т.н. - всъщност всички са чудесни, цветни, хем сродни, хем различни... Или твоята любов е необятен извор и не вижда граници, или творецът в теб е получил взрив от вдъхновение ;)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))) Благодаря ти за прекрасните думи ,много мило ми стана да прочета такива коментари от таланти като вас -момичета:)))На истина тези дни май получих взрив от вдъхновение:)... и ми се иска да не ме напуска ,макар и ограниченото време с което разполагам:)

      Изтриване
  4. Вили, какви неща си натворила!!!???
    Страхотни, цветни и в огромни количества!!! Направо не знам кога си успяла :)))
    Много любов ти желая!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Момичетааа,благодаря ви за сърдечните думи -много мило ми стана -това е един огромен стимул за мен да продължавам да творя:))) Благодаря ви от сърце -за топлата емоция и хубавите коментари:))) Аз също ви желая много любов и сбъднати мечти и разбирасе много творчески ентусиазъм;)))

      Изтриване
  5. Вили , уникални и невероятно красиви картички си направила ! Коя от коя по-оригинални ! Толкова вдъхновяващо ми подействаха ! : )

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са, Вили - до една! Не мога да си избера фаворит, всички са ми фаворити :)

    ОтговорИзтриване
  7. Eхаа,момичета благодаря ви за прекрасните комплименти:))) Страхотни сте:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!