Translate

понеделник, 4 февруари 2013 г.

Различния цвят на любовта:)))

Привет,на последък съм на Свети Валентинска вълна:))),но както
повечето неща при мен и валентинките са по-различни:)))
В същност исках да направя едни по-универсални картички за влюбени
и като цяло през цялото време се питах -каква ,би била най- подходящата валентинка
за мъж !!!:))) Като цяло -на фона на всички сърца ,ангелчета ,панделки ,
перлички и цветя ...,които са приказни и много обичам ...просто не се виждам да
подаря такова нещо на човека до себе си ...и за това запреднах ръкавки и идеите ми
идваха една след друга ,та чак не мога да се спра,за това сега
,ще ви залея с предложения:))) В предната ми публикация
споменах за новооткритата от мен дистрес техника ,но в експеримент с боичкиии:)))....
...ами от там се почна всичко!:)))
А и като видях чудесното предизвикателство при картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/154.html,амиии как да се
въздържи човек :))) Още повече се вдъхнових и ето какво
измайсторих:) Дано не ви досадя с тях ,че станаха -много!!!:)))
Надявам се да ви харесат:)
Очаквайте продължението;)))



2 коментара:

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!