Translate

понеделник, 18 февруари 2013 г.

Закачлива картичка за мъж;)))

Привет:)
Днес ,ще ви покажа една закачлива и леко иронична картичка за мъж с много
чувство за хумор:)))
Специално за картичкофуриите  и предизвикателството на Анелия:) :
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/155.html
Това е моето ново предложение за мъжка картичка -за някой
любим... или пък не...може да бъде за някой напорист колега ,партньор(пред вид -тризъбеца;)
всъщност има много варианти ,но най-важното е че бъдещият получател на
тази картичка трябва да има със сигурност завидно чувство за хумор,особено
след като му изкочи симпатичната дяволита мацка ...из от зад :D :D :D,
която нарочно оцветих в ангелското -светло-синьо-за заблуда на противника;)хи-хи:)
Като фон съм ползвала един фонов печат -който изобразява карта на света
и честно да си призная точно от там дойде и идеята ми за пиперливото надписче:)))
Печатчето е на http://sassystudiodesigns.blogspot.com/ и мой първи опит с тях,но
да си призная -първо картинката я изпринтих твърде малка и ...второ-върху лист,
ами каквото стана -стана -следващият път - по-добре;)))
И понеже реших дяволката :),да е върху тагче ,ще участвам с нея и при новата
игра на Тони:)
http://toni-tochica.blogspot.com ,за тагове:)
Включвам я и при :
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/02/blog-post.html
Надявам се да ви хареса:)
Лека вечер от мен:)






4 коментара:

  1. БОже, Вили, откъде ти ги ражда главата тези идеи;-)
    Много е смешна.Така ме развесели :-) и този надпис,право в десятката.Още веднъж благодаря,че се включи в моето предизвикателство .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се ,че те е развеселила:))) За мен беше истинско удоволствие да се включа в това страхотно предизвикателстрво:)))ххх

      Изтриване
  2. Ха ха, много е закачлива, Вили. Създава много весело настроение. Браво за оригиналната идея и прекрасното и изпълнение :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила shMe :)))Радвам се ,че ти е допаднало чувството ми за хумор:)))ххх

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!