Translate

понеделник, 25 февруари 2013 г.

Първото ми тефтерче!:)))

Привет от мен:)))
Днес ,ще ви покажа моят първи тефтер!:)))
Никога до сега не бях правила подобно нещо,а дори не съм украсявала и готови
тефтери...и такааа,цяла седмица не се решавах да се включа в предизвикателството на
Краси при картичкофурийте:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/156.html
Много ми се искаше обаче и аз да си направя тефтерче ,защото обожавам всякакви
тефтери и тефтерченца:))) Първоначално мислех да украся един готов-понеже имам
няколко -от онези големите целогодишни тефтери -уви всичките са ми стари и
точно си мислех как да им откъсна ненужните страници без да ги разваля...
Разглеждах ,разглеждах и накрая се отказах от тях ...въоръжих се с търпение и ентусиазъм,
запреднах ръкавки и реших да си направя истински тефтер -домашно производство:)))
Речено -сторено:) Извадих листата за принтера ,който и без друго е в дългосрочна отпуска:),
поради липса на мастила:)...малко цветни листа и започнах да умувам самата концепция на
тефтерчето:)
Реших ,кориците да са направени с дистрес техниката -къде с мастило ,къде с боя...важното е да
ми хареса накрая:),после като изсъхнаха ги минах с любимата ми папка за релеф-с часовниците,
а пък и тук има скрит замисъл -понеже реших моят първи тефтер да е работен -за планиране
на времето и задълженията;)))Какво по-подходящо от часовници:)
Но относно кориците се сблъсках с един сериозен проблем -харесах си няколко цвята ...
и накрая ...поради разкъсващата ме дилема -зелено -подходящо за работните срещи и
жизнерадостното оранжево -подходящо за свободните уикенди-не издържах и го направих
с две лица;)-от едната страна е зелен за работата с календаче а от другата страна е оранжев -
за свободните дни:)
Понеже нямам спирала ,каквато повечето мацки ползват ,реших ,че моят тефтер ,ще го зашия:)
И  такааа...разделих 6 купчета листа -за да ги разделя после 3 по 3 -от едната и от другата страна:)
Стана доста бързо:)
После реших ,че би било хубаво да има и интересна разделителна страница-отново с познатата
техника ,но този път ползвах друга папка-със зъбни колела:)
Ами заших ги едно за друго -3 по 3 ,залепих ги за разделителната страница ,направих си корицата
и на края реших ,че трябва да има и тагче -разделител:)
Сложих му пискюл и воала -отивам да се включвам в баш последния момент;)
Приложих снимки от работния ми процес и въпреки че съм абсолютен новак в това
се надявам да ви е интересно:)

Заради тагчето-разделител,ще се включа и при предизвикателството на Тони,за 
тагове:)
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/02/blog-post_4.html и 
http://crazy4challenges.blogspot.com/2013/02/crazy4challenges-c4c174.html
http://kaboodledoodles.blogspot.com/2013/02/challenge-160-use-any-bling.html
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/2013/02/the-pink-elephant-challenge-tpe188.html
http://crafts4eternity.blogspot.com/2013/02/r112-very-vintage.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/02/challenge-68-anything-goes.html


Това е от мен;)
Лека нощ и сладки сънища:)

















15 коментара:

  1. Страхотен е. Различен е.
    Тези дистеснати фонове просто ги хрускаш за закуска и всеки път все по-вкусна. Невероятно красиви са. Голямо браво за идеята, ентусиазма и ръчно стореното от начало до край - резултатът е омайващ :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Eeee,ShMe...страхотна си :)))Твоите коментари винаги много ме радват,усмихват и насърчават:))) Благодаря ти сърдечно и най-горещо!Отново ми подари една истинска широка усмивка!:)
      ХХХ

      Изтриване
  2. Браво за усърдието, търпението и 100% ръчния труд! Адмирирам ръчното творчество:). Чудесен е и тефрета, и разделителя:)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря от сърце:))) Лошото е,че сега след един ден работа по него,честно да си призная надали ,ще мога да го надраскам-направо ми е жал:D :D :D Но творческият процес много ми хареса,така че задължително ,ще го повторя:)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
  4. Уау Вили, като видях първата снимка и си помислих за залез, а другото лице пък ми навя приказни фантастични асоциации. Браво - прекрасен тефтер и доста профи по отношение на обшиването.

    ОтговорИзтриване
  5. This is really great. You've sure put a lot of work into it, and I thank you for sharing it with us. It's so nice to get a peek into your creative world.
    Blessings,
    karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thanks so much for the wonderful words :) It means a lot to me :)

      Изтриване
  6. Браво Вили! Точно в десятката с този красив тефтер. Много ми харесва. Аз също не бих го надраскала :))) Предполагам, че следващия ще е още по зашеметяващ.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. This is fantastic! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity with our vintage challenge this week. keeley

    ОтговорИзтриване
  8. Вили,..толкова е красив..Всички тези фонове и папки...Признавам,че след толквоа вложен труд и старание и на мен би ми било трудно да се усмеля да го ползвам..
    За това пък си мисля,че би бил прекрасен подарък за някой, който ще му се наслади искрено и няма да има подобни угризения!
    Впечатлена съм от това,че си го ушила..Поздравления за идеята!
    Благодаря ти,че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии исе радвам,че съм те вдъхновила да опиташ..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Краси:))) На истина ти беше вдъхновителката за моя първи опит в подобно начинание -и сърдечно ти благодаря за което,защото ми хареса ,много се забавлявах,а и се оказа,че хич не е сложно,както си мислех;))) ...иначе надали бих се пробвала:)))

      Изтриване
  9. Wow! This is just gorgeous! I love all of your different pages - so beautiful and well crafted. Thank you so much for joining in on our challenge this week at TPE!
    ~*Joni TPE DT

    ОтговорИзтриване
  10. What a wonderful creation, love all the different pages & the attention to detail.

    Thanks for joining us at Kaboodle Doodles this week x

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you girls,you are awesome! Thank you for your support and inspiration;)
      Hugs:)

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!