Translate

четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Пеперудена фея:)

Привет:)
Днес правя кратка пауза от мартенската треска,за да ви покажа тази
пеперудена фея:) Тя е с декупажна техника -в която направо се влюбих,след като
на скоро я пробвах:) Идеята за нея ми дойде още в секундата в която видях
тази прелестна дизайнерска хартия на Prima,за жалост ми отиде целят лист ,но
пък сега се надявам да зарадва и получателката си,така както мен:)
Трябваше да направя нещо много елегантно за специална дама от далече...и
този път си позволих да украся по-богато и вътрешните странички,а и самата хартия
го предполагаше -тъй-като е приказно красива и от двете страни ,а пък аз направо съм
луда по райтата ,за това пък скоро се  научих да си ги правя и сама ,но за това ,ще разкажа в
друга публикация;)))
Ами вие ,ще кажете дали съм се справила:)

Феята е 3Д-май на снимките не личи много ,а за да я изразя още по-добре изрязах перлено
 златен фон ,който нежно да я изразява -той също е 3Д :)
Сложих малко 3д гланц по цветенцата,напукващ медиум върху крилцата и за финал една
от любимите ми панделки ,която имам и си пазя още ...от детството:)
Включвам я при:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/02/cmc-15-fairies-or-butterflies.html
http://thesquirrelandthefox.blogspot.com/2013/02/challenge-38-fairy-tale-or-fantasy.html
http://crafts4eternity.blogspot.com/2013/02/r112-very-vintage.html
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/02/cch-139-use-pink-and-gems.html
http://aandtsketchchallenges.blogspot.com/2013/02/a-challenge-22-butterflies.html
http://dreamvalleychallenges.blogspot.com/2013/02/challenge-51-ribbon-and-bling.html
http://citycrafter.blogspot.com/2013/02/city-crafter-challenge-blog-week-148.html
http://bearlymine-challenges.blogspot.com/2013/02/challenge-75-anything-goes.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/02/challenge-69-anything-goes.html
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/02/blog-post.html,заради подвижния таг :)
Както и при Тони ,заради вътрешния таг за посланието:
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/02/blog-post_4.html

Тони ,ако решиш ,че не отговаря  на условието я махни:)))
Това е от мен и до скоро:)))
Вълшебен ден на всички;)))




23 коментара:

  1. What a gorgeous card!! I love the gold at the bottom and the beautiful background! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thanks so much for the wonderful words :) It means a lot to me :)

      Изтриване
  2. Браво Вили!Виждам нещо наистина различно от твоя стил ,но много ми хареса.Мисля, че си се справила перфектно!Продължавай все тека с експериментите- при теб се получават перфектно на 100 %.Отново успя да ме зарадваш и усмихнеш!Прегръдкиииииииииии

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Дидка,че ме окуражаваш:))) Да наистина я направих по-различна ,защото е за специален човек и ми се стори ,че за случая тази техника ,ще е по-подходяща:)Тя си седи готова вече цяла седмица ,но нямаше как да я покажа по-рано:)))Радвам се ,че съм успяла да те усмихна:)ХХХ

      Изтриване
  3. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    ОтговорИзтриване
  4. Another amazing creation, Villi. Thanks so much for continuing to bless us by sharing your beautiful work with us. Have a blessed week, and come back soon! SO nice to have you play along with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  5. Very sweet card! Love the image! Thank u for playing with us at Crafts 4 Eternity!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна ретро фея.Много интересна!Поздрави и честита Баба Марта!

    ОтговорИзтриване
  7. Наистина различна и прекрасна, окъпана в това старо златно сияние. Прилича ми на картина от будоара на някоя знатна дама. Браво, Вили :)ххх

    ОтговорИзтриване
  8. Чудна е, Вили! Трябва и аз да пробвам декупажа!:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Картичката е чудесна! Много ти благодаря, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Ани

    ОтговорИзтриване
  10. Остави ме без дъх! Прелестна картичка, Вили. Както е модерно да се казва в момента в едно музикално предаване - има много душа. Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :))) С усмивка да уши съм:)))-благодаря за сърдечните думи:)ххх

      Изтриване
  11. Прекрасна работа, Вили! Много добре си се справила с новата за теб техника и резултата е впечатляващ! Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challendges

    ОтговорИзтриване
  12. Such a lovely creation, I love the paper you used, thanks for sharing your work with us at CCCB!

    ОтговорИзтриване
  13. Absolutely lovely!! Many thanks for playing at CCCB!!

    ОтговорИзтриване
  14. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  15. This is a gorgeous card. I love the delicate colours you have chosen and all the wonderful detail. Thank you for joining us at The Squirrel and The Fox for our challenge this fortnight and good luck in the draw.
    Tracey
    x

    ОтговорИзтриване
  16. Вили, много красива и нежна картичка си сътворила. Тези хартии са чудесни. Много ми харесва как си я декорирала отвсякъде :)))

    Благодаря ти, че участва в Card Mania. Успех и се надявам отново да те видим в следващото предизвикателство :)

    Нели :о)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Нели:))) С удоволствие се включвам при вас:)

      Изтриване
  17. A beautiful creation!! thanks for joining us over at BMC hope to see you again soon
    hugs
    laney

    ОтговорИзтриване
  18. You did such a beautiful job on this card. I am so happy you played along with us over at CCCB!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря на всички за прекрасните думи И ЧЕ МЕ ОКУРАЖАВАТЕ всеки път да опитвам нещо ново и различно:)Така забавлението никога не спира:)Благодаря ви момичета!

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!