Translate

понеделник, 25 февруари 2013 г.

Картичка мартеничка:)

Една съвсем,съвсем обикновенна картичка с мартеничка:)
По интересното е ,че до сега не бях правила мартеници ...е като не се
брои трудовото в началното училище,разбира се:)))
Ами ...това ми е първата мартеничка:)
Всъщност идеята за тази брошка -я видях ,на една улична серия за мартеници ,
но там не беше брошка -а нещо като цвете на пръчка:)
Технологията незнам дали съм я докарала ,но иначе -изглеждаше нещо подобно ...
нещо средно между цвете и шапка:)))
Включвам я набързо при картичкофуриите;)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/157.html
Ами това е -вече ...наистина:)))
Лека нощ  и сладки сънища от мен;)))



4 коментара:

  1. Чудесна е тази брошка, справила си се блестящо, а твърдеше, че не умееш да шиеш...или е лепена със силикон?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Тонии:))) Ами всъщност,аз първо много умувах как да я направя с този ефект-на нещо между шапка и цвете:D Цветето ,което видях беше разкошно,но пакетирано и ми беше неудобно да нахалствам ,да разглеждам:))) За това -изрязах си две кръгчета -и двойно по голями 2 кръга от платовете -след това ги трапосах на ръка за да се получат плисетата и вързах конеца -после ги сложих едно в едно и залепих вече със силикона;)) Това е:) Аз наистина не мога да шия -или поне шивашките ми умения стигат до грозно зашита дупка на чорапа:))) А иначе много се прехласвам по шити неща -за което истински ти се възхищавам:))) Никога не съм шила на машина ,нито пък съм имала и ако правя нещо шито по картичките то е на ръка ...пък ,ще видим за по на там;)))Благодаря ти за окуражаващия коментар:)))ХХХ

      Изтриване
  2. Страхотна е, Вили! :)
    И цветето също!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!