Translate

събота, 9 февруари 2013 г.

Бебе ...по поръчка:)))

Привет от мен:)))
Днес ,ще ви представя едно бебче -готвач по поръчка:)))
Това всъщност е картичка -реплика -по поръчка:)) хи-хи -тоест копие на тази ,която
 беше за картичкофуриите:)))
Много се хареса на една дама ,за бебешки рожден ден!:)
И воалаа:)))
Ето го и  резултата -е не е съвсем едно към едно ,но
при ръчният труд е така -всичко е уникат ;)))
Даже му сложих сантиметърчета в крайщата ,та голямо да
порасте бебочето;)))
Оцветяването е по-различно,защото е 2 в едно-неочаквано добра комбинация:D,
демек -маркери и моливи -смесена техника :)))
Ми като нямам никакъв светъл маркер...замествам с моливче;)))-хи-хи:)
Надявам се да ви хареса:)
Ще я включа при:
http://bearlymine-challenges.blogspot.com/2013/02/challenge-72-anything-goes.html
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/02/138-for-birthday.html
Лека от мен:)


5 коментара:

  1. Хи хи Вили комбинацията ти е чудесна -2в1 ехааааааааааааа
    Нали знаеш че този сладур ми е любим.Много ама много си го обичкам и си му се кефя:))Браво, браво, бравооооооооооо!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)))...Дидкаа,винаги знаеш как да ми оправиш настроението:) Благодаря ти сърдечно за коментара:)
      ХХХ

      Изтриване
  2. An adorable card. Looks wonderful. Thanks for playing with us over at the Bearly Mine Challenges.
    Love n hugs
    Marie

    ОтговорИзтриване
  3. fabulous card hun love the background!!Thanks for joining us at BMC hope to see you again soon
    hugs
    laney

    ОтговорИзтриване
  4. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!