Translate

неделя, 17 февруари 2013 г.

За дядо от внуци;)))

Привет отново:)
Представям ви една картичка ,която ми беше поръчана тези дни,за да замине
в Германия на един обичан дядо-далече,далече от своите внучета:)
Ами поръчката беше ясна -картичка по случай Баба Марта -,но задължително с
внуците на нея -не съм ги виждала децата -получих ,само
разяснение ,че момиченцето е малко по-голямо -на около 9,а момченцето е на 5-6 ...
Ами ...чудих се много как да ги нарисувам тези хлапета и честно да си призная 100 пъти
по лесно ,щеше да ми е да гледам направо от тяхна снимка ,но пък поръчката
беше спешна,понеже утре заминава и за това не остана време ...ами
,карах по въображение,като питах  само за цвета на косата,като указание:),
малко по анимационни станаха,но по въображение-толкова:D:D:D
-e харесаха се  поне на баща им:)
Признавам си ,че това не е точно типичната мъжка картичка ,но Баба Марта
е виновна -все пак култовата комбинация от бяло и червено си е нейна
запазена марка -и се съобразих с нея:)))
Към нея приложих скрито тагче с пожелания,а от вътре съм сложила
истинска мартеничка подарък - гривничка със синьо манисто :)
Надявам се да донесе радост на получателя си :)
Ще я включа при  картичкофурийте:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/155.html
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/2013/02/challenge-209-men-only.html
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/02/blog-post.html,заради подвижния таг;)))






10 коментара:

  1. Ех, Вили, чудесна картичка мартеничка. Наистина чудесна. Децата са страхотни. Със сигурност ще има един по-щастлив дядо в Германия. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила shMe за хубавите думи:)))ххх

      Изтриване
  2. Страхотна е,със сигурност ще зарадва този дядо и ще му стопли душата!Тук май се слага началото на първомартенските картички:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси и дай Боже ,да го зарадваме човека:)))Ох ,ами аз
      по принцип мислех да не правя нищо за Баба Марта понеже ,напоследък въображението ме е понапуснало ,но пък знае ли човек ,може да ми хрумне нещо в последния момент:)))

      Изтриване
  3. Браво, Вили, толкова мила картичка за дядо.Страхотно изпълнение, помислено до най-малкият детайл. Тагчето ме разби :-)Бяло и червено ,мартеницата шевицата... всичко.Сиигурна съм ,че получателят ще е много щастлив от този подарък.Благодаря ти,че се включи в моето предизвикателство при картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце:))) Много се радвам ,че успях да се включа поне с една картичка,за жалост нямам много време напоследък ,а и...въображение май:),но темата мъжка картичка е страхотна и може да измисля още нещо:)))
      ххх

      Изтриване
  4. Ех Вили ,изобщо не мислех да правя картичка за Баба Марта ,но твоята картичка така ме вдъхнови, че няма да мога да устоя.И на мен много ми хареса тагчето а за картинката мога да кажа само едно - УНИКАЛНА!
    Гуш-гуш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дидка,поласкана съм ,че съм успяла да те вдъхновя:)))Благодаря ти от сърце за комлимента:)))
      Гуш и от мен:)))ХХХ

      Изтриване
  5. Great card, love the layout & the tag is fab!

    Thank you for sharing with us at My Time To Craft this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна картичка-мартеничка! Много ми хареса автентичното етно усещане в нея!Радвам се, че реши да се Раздвижиш и Забавляваш с нас!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!