Translate

понеделник, 11 февруари 2013 г.

I just called to say i love you:)

Много, много бързах да успея до края на предизвикателството
на картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/02/154.html
и то защото късно вечерта нещо много се вдъхнових да нарисувам това
сладко влюбено кученце:))),което говори с часовеее... 
 и хич не брои минутите...:)
Ами аз понеже вече имах завидно количество участия за различният 
цвят на любовта,изобщо не мислех да правя нещо пак по темата,но...
нещеш ли ей така от нищото изведнъж ми хрумна идеята ...
кученце ...на телефона ...увлечено в любовни разговори с любимата:)))
Така ме цапардоса музата,че изобщо не можах да се успокоя докато не реализирам 
идеята и то някак съвсем естествено свързах картинката с  едноименната песен
на великият Стиви Уондър:)
"I just called to say i love you"
Всъщност тя е една моя много,много любима моя песен -
още от детството ми и определено е от онези вечни парчета,които
веднъж чути -остават за винаги в сърцето ти:)
През цялото време си я тананиках и на края взех ,че си я пуснах и картичката
стана доста бързо:)))
Сигурно това е най-бързата ,но пък много вдъхновена картичка ,която съм правила 
до сега:)
Като се има пред вид ,че я почнах след вечеря...понеже ,май 
тогава ме осени идеята за нея...и се почна едно рисуване,оцветяване ,рязане и т.н.т :)

Поздрав за всички с  моето вдъхновение:

Включвам я и при:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/02/cmc-14-is-this-love-that-im-feeling.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/02/its-challenge-66-anything-goes.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/02/simon-sayshave-heart.html





7 коментара:

  1. How wonderful! Thanks for sharing your art with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  2. So sweet! Great texture and I love the pop of blue! Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили,идеите ти са неизчерпаеми!Отново си направила прекрасна картичка,благодаря ти за удоволствието ,което ми достави,желая ти успех при нас в Card Mania!Ива

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце за прекрасните думи:)))Поласкана съм:)

      Изтриване
  4. A gorgeous card - a wonderful design and colour scheme - great texture and details,
    your fun image is fabulous!!

    Thanks for joining Simon Says Stamp challenge,
    hugs
    Heather xx

    ОтговорИзтриване
  5. Thank you girls for your kind words!:)
    It means a lot to me,and make me happy:)))
    Hugs
    Villi:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!