Translate

понеделник, 11 март 2013 г.

Вдъхновено от Шми:)))

Привет от мен:)))
Вдъхновена от прелестната фея Шми и страхотния скеч на Мила при картичкофурийте:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/158.html,
направих тази картичка като специален поздрав за нашата приятелка Шми:)))
Исках да е нещо специално и за това опитах...повтарям...Опитах,да я нарисувам:)))
Амииии,надали съм се справила блестящо,пред вид факта,че не съм я виждала освен на
мъничката й  профилна снимка в блогер,от където и гледах,но...това не е най-важното:)))
Исках да направя ,картичка специално за нея,която да се отличава с нещо...и така ми хрумна идеята
да я нарисувам -по скоро да опитам да нарисувам разкошната й усмивка и да уловя,поне
частица от прелестната й харизма ...онова свежо неподправено излъчване което има:)))
Ами...мила Шми-поне опитах,в името на една твоя неподправена усмивка:)))
Дано да съм успяла да те изненадам:)))

P.S.: Моля те пиши ми на мейла -адреса си,за да ти я изпратя:)))
Фонът-е заимстван от страхотния ти пачуърк,който винаги много ме е впечатлявал...
много ми харесва и страшно обичам такива неща и понеже го свързвам с теб,реших че е подходящ:)
Включвам се с нея в твоята авантюра,но със сигурност,ще повторя и потретя:)))
Няма как ,много взех,че се вдъхнових:)))
http://beingshme.blogspot.com/2013/03/blog-post_2.html
Ще я включа и при:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/03/cmc-16-lots-of-layers.html,при тяхната много-
слойна картичка;))) и

http://elphinehouse.blogspot.com/2013/03/eha-challenge-39-glitter-it-up.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/03/challenge-70-anything-goes.html






23 коментара:

  1. Another gorgeous card that really shines with your creative beauty. Thanks so much for sharing, and have a blessed week!
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  2. Fabulous card for a fabulous friend, Вили! <3 <3 <3 :)))) Очаквах да ѝ направиш специална картичка, но ти направо ме шашна!!! <3 :)))) Просто е невероятна!!! Не знам откъде да започна... на картинката още на аватара в извествията познах, че е шМи, така че си се справила блестящо с рисунката! :)))) Пачуърка е станал невероятен и е толкова в неин стил... Браво, браво, браво!!! <3 Без думи останах!
    Сигурна съм, че ще разтуптиш сърцето на вдъхновителката си!!! <3 :)))))
    ХОХО

    ОтговорИзтриване
  3. Уникална картичка,Вили!Идеята ти да нарисуваш Шми е страхотна,а и си се справила отлично.Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. wow this is amazing - such a wonderful card!
    XOXO SanDee

    ОтговорИзтриване
  5. Ехааа,момичетааа направо сте страхотни!:))) Много ви благодаря за страхотните комплименти и коментари!хохох:)
    Благодаря ви ,че ме окуражавате в рисуването,пък,то само,ще си покаже дали съм се доближила до оригинала:)-ще видим Шми дали,ще се разпознае:D:P:D ХОХОХ

    ОтговорИзтриване
  6. А ти как мислиш, дали няма? :)) Леле, Вили, какво си направила, брей момиче...Знаех, че ще ме изненадаш, но ти направо отвя и малкото мозък, който ми е останал. Безкрайно съм трогната и леко притеснена от голямото внимание, което си ми отделила. Рисуването е твоята запазена марка и в картичкоправенето. Да, развивай го. Да, хареса ми. Много. Освен първия ми портрет, който някога ми е правен, всичко в картичката ти ми е близко и мило. Благодаря ти от цяло сърце за страхотната изненада, за милите думи, за подкрепата. За мен е чест и удоволствие, че си мой приятел и авантюрист :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :D ха-хах,ей това се казва комплимент:))) Олекна ми на душата и много се радвам,че се разпозна!:)))ххх За мен е още по-голяма чест да бъда авантюрист при страхотна талантливка и невероятен човек,като теб:) Много гуш от мен и още безброй пожелания за невероятни авантюри и сбъднати мечти;)))

      Изтриване
  7. И аз си помислих за Шми като видях картичката - също не съм я виждала, но широката усмивка, тъмната коса и излъчваната нежност веднага асоциирах именно с нея.
    Вили - прекрасна си - на твоите картички казвам изкуство, понеже няма по-личен елемент от авторската рисунка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Eee...Танче,много мерси:))) Благодаря ти за топлите думи:)))

      Изтриване
  8. Разкошна картичка!! Браво, Вили! Страхотен жест!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Благодаря ви от сърце момичета,че така усърдно ме радвате и ощастливявате с думите си:))) За мен по голям подарък от това няма:)))ххх

      Изтриване
  9. Аз я познах веднага :) Също съм виждала само малката профилна снимка.Обаче я погледнах и казах - Това е Шми :) Страхотно, Вили. Браво на теб :*

    ОтговорИзтриване
  10. This is so nice. It;s like a card painting. Awesome. Did you draw the image? Anyway, I love it! Thanks for blessing us with your creation this week at Word Art Wednesday. God bless, always!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  11. И яз, и аз я познах. Браво Вили! Продължавай с рисуването.Това твоето си е талант ...

    ОтговорИзтриване
  12. Вили, страшна си!Идеята ти да нарисуваш Шми много ми хареса, наистина страхотна идея и реализация !Много се радвам,че включи тази цветна прелест в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета,за страхотните комплименти и за широката усмивка,която огрява лицето ми заради вас:)))Истината е ,че всички вие сте моето вдъхновение и извор на идеи,така,че още веднъж ви благодаря:)))ххх

      Изтриване
  13. и аз и аз - веднага се сетих кой е кацнал на тази картичка. Продължавай да рисуваш Вили, това е ненадминат талант и искам да виждам повече от него :) всеки ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Браво, прекрасно си се справила. Познах я от раз:). Цялата композиция е страхотна!!! Браво!

    ОтговорИзтриване
  15. Браво, Вили! Много успешна рисунка и картичката като цяло, личи си откъде си се вдъхновила:)))!

    ОтговорИзтриване
  16. Чудесна картичка!
    Благодаря ти ,че се включи в предизвикателството на Card mania challenger!

    ОтговорИзтриване
  17. Прекаснааааа!Поздравления,Вили!

    ОтговорИзтриване
  18. Еее, Вили, как съм пропуснала този шедьовър? Браво, момиче, прекрасна е досущ като Шминцето :-) Еми, който може си го може.Поздравления за иеята и за изпълнението.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!