Translate

сряда, 13 март 2013 г.

Покана за чаено парти;)))

Вдъхновена и провокирана от Тони:),днес за по-малко от час направих
първата си покана:))) Ами просто до сега не ми се беше налагало и добре,че
Тони измисли нейното свежо предизвикателство, в което се каня да се включа
още преди седмица:) Извинявам се,че се забавих ,но за еднаседмица толкоз
материал от идеи съм натрупала,че май пак ще се олея от участия:))) Очаквай още
 една дузина варианти на разни и разнообразни покани:)
Реших да дам воля на въображението си ,защото така и така нямам
конкретен повод и може би е най-добре да измисля модели на покани -ей така
за всеки случай;)))
Включвам се при Точица с покана №1:
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/03/blog-post.html
С нея,ще се включа и в картичкофурийското бинго на Мира:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/159.html,където струвами се съм някъде
по средата между линия и бинго:)))
 Май се класирам при панделка,картинка и изрязани елементи,но също има и ембосинг от 
двата вида  и висулка етикет;)
Ще се включа и при Шми,понеже тази покана е посветена специално на Тони;)
http://beingshme.blogspot.com/2013/03/blog-post_2.html и 
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/03/challenge-71-anything-goes.html
Дано да съм се справила и да ви хареса:)))
Лека нощ от мен,а аз отивам да си правя приспивен чай,че да си легна най-накрая:)))



13 коментара:

  1. Прекрасна е. С толкова готино ретро излъчване! А и звучи страхотен повода, винаги е приятно да изпиеш чаша чай(за който не обича кафе:) ) в хубава компания:). Чудесна хрумка, Вили, браво!

    ОтговорИзтриване
  2. О, да, справила си се,Вили. Приемам поканата за чаша силен чай с шоколадови курабийки и страхотна компания :) Хареса ми асоциацията с вкусотии, която човек няма как да не направи като погледне и карамела, и шоколада, и, ако щеш пудрата захар на поканата ти. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И понеже не съм закусвала тази сутрин, а ми източиха кръвта, съм супер отнесена и пропускаща важни неща - Благодаря ти, че си в моята Авантюра и с тази вкусна покана :)ххх

      Изтриване
  3. Ей, Вили, страхотна хрумка!!! <3 Точно се чудих какъв да е поводът за house warming party-то ни в новия апартамент... Запой не става, че сме в 8-ми месец някои... :D Но виж чаено парти си е друга работа! <3 :))))) Що ли пък да не направя и първите си покани и аз да уважа Точицата на Тони. Благодаря ти за подсещането и за вдъхновението! Поканата е много ретро-шик! ;) <3 Всичко си има! <3 :)))))

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, никога нямаше да кажа, че това ти е първата покана! Изглежда фантастично! Толкова ми харесва това чайниче и тези прекрасни, топли цветове! И на мене ми се прищя да ида на чаено парти! :)))

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви горещо момичета за страхотните коментари и думи:)))Радвам се че ви е допаднала чаената ми идея,а пък се задават скоро и още мои измишлиотини,а вие сте пракрасни и няма как да остана равнодушна пред толкова позитивизъм:)))Вече съм с ярко червени бузи и широка усмивка:) Благодаря!:)

      Изтриване
  5. Поздравления за първата покана, Вили! Много подходящо си комбинирала всички елементи! :)))

    ОтговорИзтриване
  6. SO nice to have you share with us.
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  7. С удоволствие бих се присъединила да изпием по чаша ароматен билков чай!Много сладка покана за чаено парти!Благодаря за участието ти в моето предизвикателство при Картичкофурии! Поздрави ;)))

    ОтговорИзтриване
  8. I am loving how a little spark of red makes your card pop. Fabulous job! Thanks for blessing us this week with your project at Word Art Wednesday. Have an awesome day.

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  9. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  10. Привет, Вили! Страхотна е-много ми хареса! Особенно идеят с пакетчето с връвчица и .... въобще всичко, а и повода-обожавам чай! Желая ти много творческо вдъхновение и за напред!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти:))) Аз също обожавам чай особено с кесче,а и когато е споделено с приятели -от това по-хубаво,на къде;)))Благодаря ти!:)

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!