Translate

неделя, 31 март 2013 г.

Чаеното парти...продължава;)))

Чаеното парти продължава :)...специално за Тони:)
 http://toni-tochica.blogspot.com/2013/03/blog-post.html
Ето,че най накрая направих дъго обещаните покани,които,ако трябва  да
си призная бях започнала доста отдавна,даже съм изрязала още два  шаблона ,
които не ми остана време да довърша:)
Някой чайник може и крив да е станал,но моля за снизхождение:)
Тони,дано да ти харесат моите опити вдъхновени от теб,а понеже в момента тече
и твоето Button Art предизвикателство при фуриите:),си позволих да
ги съчетая:) ,за да  включа там чайниците ,които  повече или по-малко,
украсих с копчета:) Чашките пък са с твоите хартии:) Позна ли си ги:)ххх
Последния чайник е вдъхновен цветово от Мис Емералд,която празнува втора
блогодика:) Честито да й е!:))) Много вдъхновение и време за картичкотворение й
пожелавам и колкото звездите по чайника;),толкова сбъднати мечтии;))):P
Тук само,ще вмъкна една новина,понеже някои мои близки приятелки ми споделиха,че 
може би няма да успеят  с времето за моето предизвикателство-удължих срока до 10ти-
включително:) Подходящо вмъкване направих в пост с покани;)
Чувствайте се поканени:) 
Очаквам ви:)











11 коментара:

  1. Ех, Вили, чудни са просто. Как ми харесаха тези покани за чай и сладки приказки. И първата с чашките (която вече ми е любима), и чайничетата после са много оригинални и весело изпълнени. Въобще, личи си колко много си се забавлявала с направата им. Очарована съм за пореден път. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са, Вили! Но първата особено ме грабна!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, толкова си дейна, че направо ме засрамваш! Непракъснато пускаш нови и нови неща, а аз нямам време да седна и да осъществя идеите си!
    Много ми харесват твоите копчести картички! Искрено ти завиждам, че успяваш да намериш време за творене!
    Поздрав: Вера!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичеата:))) Ами...аз тези чайници от преди десет дена ги бях започнала...и понеже беше далече само ги отлагхах,защото уж имаше време,амаа не:)- имам още две идеи и две изрязани покани,за които времето не успя да ми стигне,от толкоз подмотване:)))Така,че факторът време наистина е много важен:))) А първата покана -всъщност последна я правих вчера,стана за нула време,без никакво излишно мислене и в края на краищата и на мен ми стана любима:)Благодаря ви отново за хубавите думи:)ххх

      Изтриване
  4. Вили, нямам думи! Направо ме хвърли в оркестъра с тези прекраснотии! Прекрасни са!!! А идеята за чаено парти особено много ми харесва, понеже не пия кафе:-). Поздравления за креативността!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила Тони:) Много се радвам,че са ти харесали,понеже ти беше тяхната вдъхновителка със страхотното си предизвикателство:) Кафето и аз съм го ограничила до 1 на ден,а пък чая го обожавам по всяко време,особено с нещо сладичко към него:))) Явно за това така наблегнах на чаената тема:)))Много гуш от мен:)ХХХ

      Изтриване
  5. Вили, всичко е прекрасно и много идейно! Как само се зарадвах на този чайник, дори и на него му отиват тези цветове и много се радвам, че си ги използвала толкова добре. Благодаря ти, че донесе глътка топлина и на моя празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съм щастлва че ти е харесал:)...на мен от чайниците той ми е любим:),може би точно заради твоята вдъхновяваща цветова комбинация:) Обожавам ги тези цветове:) Пожелавам ти още веднъж много и страхотни крафтърски моменти и все така да ни радваш и вдъхновяваш:)Наздраве!ххх

      Изтриване
  6. Ех Вили, а аз гледах, гледах, и не можах да си избера никой -че то голяма красота от хубави по-хубави!Бравооооооооо!Винаги успяваш да ме зарадваш с нещо ново и оригинално,нещо от което дълго време не успявам да откъсна поглед.Със сигурност не бих отказала такава страхотна покана за чаено парти-първа съм:).Гуш-гуш...........

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа...благодаря ти Дидкааа:) Винаги знаеш как да ме усмихнеш до уши:))) Много похвали,много нещо,чак без думи останах:) Много ти благодаря и те прегръщам горещо!:)))ХОХОХ

      Изтриване
  7. wow, these are gorgeous, so many awesome details...hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!