Translate

неделя, 31 март 2013 г.

Button Art ...продължението;)))

Ето ме отново с втората част от моя прочит на Button Art;)))
След като се захванах с това да разбера повече за този тип изкуство ,разгледах много неща и
видях няколко подобни идеи:)Мацка с коса от копчета:)
Много ми хареса и за това веднага се захванах да пробвам
и аз:))) Ето я моята интерпретация:)Тони ,дано да ти хареса:)Веднага я включвам при теб и
картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/161-button-art.html
 Реших да е по класическа и с леко ретро звучене,понеже  копчетата не знам защо,но

ми навяват такива асоциаций в този случай:))),та  за това
използвах вечната класика от червено и черно,като цветова комбинация:)...
...и тъй като черното не се признава за цвят,мисля че отговаря на условието при
Ани,която е почетен дизайнер тук:
:http://stampsfun-creativity.blogspot.com/2013/03/challenge-144.html
Много ми хареса скеча на Card Mania и  използвах като вдъхновение и него,за това я
включвам там:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/03/cmc-17-sketch.html и при:

http://brownsugarchallenge.blogspot.com/2013/03/challenge-35-flowers_29.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/03/challenge-73-anything-goes.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/03/simon-says-anything-goes.html
Ами това е приятели:)
Надявам се да ви хареса:)
Хубав и усмихнат ден от мен:)))



16 коментара:

  1. Вили, страхотна е. Много ме изкефи и идеята и реализацията и цялостното звучене на картичката. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми хареса много тази отново новаторска твоя работа :) Много стилно се е получило. Браво, Вили :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета:)Страхотни сте;)))Много гуш от мен:)ХХХ

      Изтриване
  3. Браво!!! Напомни ми на "Отнесени от вихъра" - прекрасна картичка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Охооо,Танчее...от това по-голям комплимент няма:)))Отнесени от вихъра съм я чела поне 3 пъти и ми е много любима книга ,гледала съм и филмът поне няколко пъти-старата версия с Вивиян Лий:)Благодаря:)ххх

      Изтриване
  4. Мацката е много красива и нежна.Прическата супер оригинална.Даде ми идея за фибички с копчета .Пожелавам ти успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за страхотните комплименти:) Вече съм с усмивка до ушите;))) Много мило и се радвам,че съм успяла да те вдъхновя:)ххх

      Изтриване
  5. Love how you used this fabulous image and the great design and colors. so pretty

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, разкошна е! Плени ме тотално тази картичка! Изпълнила си условеито отвсякъде, нарисувала си мацката великолепно, а чветовата комбинация е класика! Браво!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичетаа!!!:) Страхотни сте:)Много се радвам,че съм успяла да вляза в задачата:) Винаги е много интересно да правиш нещо за първи път:) Много ценя тези моменти и истински се забавлявах и този път:) Тони,благодаря ти за страхотното предизвикателство:)ХХХ

      Изтриване
  7. Your card looks really fantastic. Thanks for joinig us at SFC.
    Happy easter and many greetings
    Angela

    ОтговорИзтриване
  8. Ехааа! Страхотно хрумване Вили за тази тъй интересна прическа!:)))

    ОтговорИзтриване
  9. Thank you for entering you beautiful card with the lovely flower in the Brown Sugar Challenge - I really like the red, black and white on your card - please come back on Friday for another challenge - enjoy your week! Gail DT

    ОтговорИзтриване
  10. Gorgeous. I love those colours :) Thank you for joining us over at the Simon Says Stamp challenge. Hugs, Dawny x

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви момичета:) Много ме радват коментарите ви и ми вдъхват толкова много кураж и сили за нови и нови експерименти и опити :)Благодаря ви от сърце:)ххх
    Thank you girls :) I'm so glad to your comments and it's gave me so much courage and strength for a new experiments :) Thank you very much :) xxx

    ОтговорИзтриване
  12. A nice card, thanks for joining us at SFC
    Hugs Kerstin/Saphira

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!