Translate

неделя, 31 март 2013 г.

Button Art;)))

Привет:)
Едно летящо сърце от копчета ви приветства и отива право при вдъхновителката си
Тони при картичкофурийте;)))
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/161-button-art.html
Добре го закопчах и чак верига му сложих,за да отлети при правилния човек;)))
Тони,надявам се втория ми опит при теб да ти допадне повече и да се
доближава повече до условието:) Всъщност никога преди не бях виждала или чувала за
такова течение в изкуството и ми беше страшно интересно и забавно да твоеря с копчета:)
Никога не би ми хрумнало иначе да направя подобно нещо,така,че благодаря горещо за
вдъхновението и новите интересни неща които видях;)))
Е позабавих се може би,понеже имам само едно  пакетче копчета и са ми малко кът:),
та....хич не ми се разделяше с тях,но пък не можах  да се удържа и реших да оползотворя
голяма част от тях:)

Включвам я и при:
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/03/challenge-73-anything-goes.html
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/03/simon-says-anything-goes.html
Надявам се да ви допадне:)
Хубав и усмихнат ден от мен;)))


7 коментара:

  1. И двете копчешки картички са стра-хот-ни!!!Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. И това копчесто сърце е жестоко!Поздравявам те и за него!

    ОтговорИзтриване
  3. Да кажа и тук, много ми харесва тази картичка! И копченцата, и особено фонът много ми харесват. Трябва да я отворя и на компа, че досега само от телефона я гледах. :-).

    ОтговорИзтриване
  4. This is gorgeous, Villi. All your creativity is such a blessing to us and I'm SO grateful to have you share your wonderful art with us in our challenges. You are so creative, and I am grateful that you share the talents and gifts God has given to you by playing along in challenges and letting us all see your talents so that we can praise God for giving you those talents.
    Have a blessed week!
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви момичета:) Думите ви направо ми дават крила:)ХХХ

    ОтговорИзтриване
  6. Gorgeous card :-) the whole design is fabulous ! I love how you used the buttons ,,, absolutely fabulous :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge
    Luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  7. А тази е тооолкова винтидж, и толкова въздействаща!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!