Translate

понеделник, 25 март 2013 г.

Clean & Simple...втора част:)

Ето ме с втората порция...опити:)
Ами от това по simple:),май не мога да направя,пък за другото не знам:)
Всъщност като оставим настрана любовта ми към по-натруфените картички,
този стил винаги ме е пленявал с невероятната си красива простота и изчистеност и
с невероятно силното си послание! Обожавам картичката да носи силно послание,защото
все пак това й е предназначението,а по изчистените картички просто са ме изумявали,
колко точно и право в десетката без нищо излишно казват тоолкова много!!!:)))
Обожавам такива картички,а нашата Мария  с нейното предизвикателство при
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/160.html
е истински виртуоз там и евала ,понеже
оказа се за мен това е доста трудна работа:)
Има една поговорка"Всяка жабка да си знае гьола:)"...е да ама няма да стане:)
Продължавам на инат,точно като в едноименната песен;)))
Включвам ги и при:
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/2013/03/the-pink-elephant-challenge-tpe192.html
http://365cards.blogspot.com/2013/03/day-84-times-up.html
За сега толкова;)))
Хайде лека нощ от мен:)



И една изчистена покана за дамско парти за при Тони;)))
http://toni-tochica.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

Надявам се да й хареса:)))

12 коментара:

  1. Вили, супер са ти всички CAS, които показа! :)))) Според мен се справяш страхотно със стила! :) <3
    Бонжурската обаче ми е тооолкова на сърце! <3 Просто ме плени! :))))) Страхотно преливане на цветовете, а малката кокетна панделка в ъгълчето я прави толкова парижанска! :)))) Браво!
    ХОХО

    ОтговорИзтриване
  2. Мдааааа.... Ами хубави са :) Бонжурската и на мен ми е фаворит, както и детенцето с цветето :) Браво, Вили!

    ОтговорИзтриване
  3. Ехааа,момичета благодаря ви за окуражаващите комплименти:))) Страхотни сте!!!:)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
  4. И аз ще кажа. Харесват ми и тези твои "опити" и определено трябва да направиш и още, защото и тук имаш твой си почерк. Аз пък останах очарована в силуетната картичка с детенцето с цветята. Това е моят абсолютен фаворит и една от най-хубавите изчистени картички, които съм виждала напоследък. Браво, Вили :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа...вече съм като домат червена:))) Благодаря ти мила Шми:)))ХОХОХ Много съм поласкана от похвалата,пък не знам дали я заслужавам,но доволно я приемам с две ръце:D:) Иначе точно идеята за това детенце всъщност е виновно за цялата поредица от опити,за него се сетих първо,въпреки че го реализирах някъде по средата:)

      Изтриване
  5. Вили, и аз мисля че си се справила. Ще се потретя, но бонжурската е страхотна! Поканата обаче също ми харесва. Като за моминско парти:-). Ти май ще си останеш единствения ми участник:-). Благодяря ти за вниманието.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Тонии:)ХХХ Ами специално за поканите -и аз се чудя защо така -на мен страшно ми харесва идеята,а пък и си е предизвикателство за мен,понеже преди не бях правила покани:)Може би много хора не са разбрали още...А пък аз срам не срам ...май-пак,ще се включа с още няколко...понеже от цяла седмица и повече съм ги изрязала,само ми остава да ги завърша...,но имах малка дилема в украсата...само дето не ми се ще да ставам нагла,та затова изчаквах...:)Много прегръдки от мен:)хохох

      Изтриване
  6. Страхотни, Вили! И аз имам фаворити обаче - бонжурската и с детенцето, но с детенцето определено е много силна! Много въздействащи! Браво! :)ххх

    ОтговорИзтриване
  7. Всички ми харесват, Вили. И въобще не мисля че не ти се отдава стила, просто си имаш твоя уникална интерпретация

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви момичета!:)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
  9. Wonderful cards! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!