Translate

понеделник, 25 март 2013 г.

Clean & Simple...or maybe not:)))

Ето ме пак:)))
 Няма да пропусна предизвикателството на Мария при картичкофурийте:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/160.html
и понеже днес имах малко повечко свободно време,реших,че ще се
понапъна да хвана последния влак за там:)))
Ами ,който ме познава ,знае че това не е точно моята област:)))
Е  имам няколко катастрофални опита от преди и въпреки,че си знам,че
тук не ми е точно силата -тропнах с крак и се самопредизвиках:)))
Ами ей ги на първите ми няколко днешни опита,пък вие преценете дали са в стилът:)
Че са простички и лесни -така е ,но пък за това бая ги понацапах с мастилца:)))
Опитах се да си направя райе,с хартиено тиксо ,но първите няколко опита не бяха много
читави,поради простата причина ,че тиксото така ми залепваше ,че направо ми късаше
после картона...Емиии...има доста още какво да понауча,но това са по-успешните:)
На мен лично втората ми е любима :)-сигурно защото е най оцапана -знам ли:)

Включвам ги и при:
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/2013/03/the-pink-elephant-challenge-tpe192.html
http://365cards.blogspot.com/2013/03/day-84-times-up.html
Ами това е за сега:)
Чакайте втора порция;)))
До скоро;)))



4 коментара:

  1. Вили, много са хубави.... Sweet moments и на мен ми е фаворит :) Браво! За мен са успешни опити :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Роси,много си мила!:)ХХХ

      Изтриване
  2. More fun cards, thanks (again) for joining us at 365 Cards.

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely card! Thanks so much for playing along with The Pink Elephant!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!