Translate

вторник, 2 април 2013 г.

Пролетно зелено:)

Привет:)
Пролетно ми е на мен и някак очите ми сами търсят зеленинката...ето
какво се получава в градската среда...с недостик на зеленичко:)))
Една позеленяла брошка със зелена кутийка за бижута и още по-зелена картичка:)
Всъщност много го обичам този цвят,ярко зелено,синьо-зелено,трвисто зелено,
маслено зелено...всякакво зелено:)))...някак хем ободряващо,хем
успокояващо ми действа този цвят и го асоцийрам точно с първа пролет
и раззеленяващите дръвчета,събудени за нов живот и свежичка премяна:)
Днешния проект всъщност е вдъхновен от една рожденничка,която днес
празнува и надявам се да не й е много зеленото:)
Включих няколко техники специално за картичкофурийското предизвикателство
на Ландо:)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/03/162-coredinations.html
Ползвала съм за кутийката и картичката структорен картон
Core"dination ,като ползвах четири от техниките в клипчето-
ембодинг,шкурка(sand it),късане и състаряване на крайщата :)
Надявам се да им хареса моя първи опит с шкурката и късането:)...

ами то било много забавно:)
Клипчето ми беше много полезно,благодаря:)Ще включа картичката,заради алената кристална висулка при :
http://crazychallenge.blogspot.com/2013/04/cch-142-add-charm.html и
специално за Мър-Мяу-първата ми брошка изцяло от плат и филц:):
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2013/04/blog-post.html и 

http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2013/03/simon-says-anything-goes.html
Дано да ви хареса:)
Лека нощ от мен;)))










18 коментара:

  1. С пролетния дъжд тази сутрин, зелената ти игра още по-широко ме усмихна. Разкошен, свеж и луксозен подарък. А тази брошка просто ме плени. Чудесна хрумка да я повториш на картичката и стилизираш на капака на кутията.Браво, Вили :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила Шми:))) Ето,че пак ме усмихна широко,след вчерашното вълнение и бурни емоций:)Прегръщам те силно и горещо и още веднъж...едно огромно Благодаря!:)ХХХ

      Изтриване
  2. Страхотен комплект,Вили!Сигурна съм, че рожденничката ще остане очарована!!!;)xxx

    ОтговорИзтриване
  3. Много свежа кутийка. Изпипана както винаги. И страхотна брошка! Харесват ми!Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Прелест в зелено! Благодарим ти, че я включи в KFP- Kартичка Core'dination!

    ОтговорИзтриване
  5. Стилно! Интересна идея, браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Толкова много и красиви неща си сътворила! И всичко е толкова зелено и свежо! Брошката е разкошна, а картичката - супер оригинална! Браво, Вили! :) ХХХ

    ОтговорИзтриване
  7. О, какви красоти! Всичко е толкова елегантно и толкова свежо :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  8. Вили,прекресен пролетно-зелен комплект!Страхотно настроение носи ,благодаря ти че ни показа тази прелест в Щурото предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина е прекрасно! Понякога тайничко ти завиждам за прекрасната фантазия!
    Поздрави: Вера! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви за страхотните комплименти:))) Много мило ми става всеки път като надникна тук и видя толкова страхотни коментари и приятели:)Радвам се,че и този път моето зелено настроение ви е харесало:) Благодаря ви от все сърце:)ххх

      Изтриване
  10. Вили, това е голям разкош-как само си го измислила:)Зеленото и на мен ми е любимо ,изпълва те с енергия и позитивизъм ,с нови сили за живот и вдъхновение.Благодаря ти от сърце за всичко което правиш за мен: че връщаш усмивката на лицето ми, че ми даряваш надежда и сили да се боря с трудностите, които ми поднася живота.Обичкам си те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила Диди:))) Ти си невероятен човек и творец и всеки път се удивлявам,колко близка те чувствам:) Радвам се и съм поласкана,ако съм успяла поне мъничко да те усмихна,за мен това значи много и ти Благодаря горещо за топлите думи,за приятните разговори,за сутрешното кафенце на скайпа:),за вдъхновението,за прегръдката,макар и виртуална:) И аз си те Обичкам:))) Много те прегръщам-с две ръце:)ХХХ

      Изтриване
  11. Много добре се е получило :) Браво Вили :)

    ОтговорИзтриване
  12. Интересно, различно, изпипано...Абе красотичка от всякъде. Браво, Вили. Чудесна работа :)

    ОтговорИзтриване
  13. Lovely box, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!