Translate

понеделник, 13 май 2013 г.

През времето и пространството...

Привет :) Завръщам се за малко,колкото да  ви покажа нещо над което работих тези дни в кратичкото време след работа-нощем:) Нямаше как да устоя на страхотното предизвикателство на Шми,при картичкофурийте:"Третия рафт,в ляво,голямата кутия..." :)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/05/167.html 
Та...колкото и да съм заета,идеите в главата ми хич не си почиват и не ме оставят на мира ,за това още като видях интересната тема,веднага ми хрумнаха няколко...за съжаление обаче ,времето не ми стигна за всички...Днес ви показвам първата,която върви в комплект с албум за снимки,който съм започнала,но уви - не е до ниво показване в момента:)))
За това вижте поне рамката,която сътворих за един много скъп за мен спомен от детството, тагчето към нея и  картичка за мен:)
На снимката сме аз и моят любим дядо,най-страхотният човек на земята,който много обичам  и значи страшно много за мен!:) Не мога да говоря за него в минало време,въпреки,че го загубих преди две години...и въпреки това,той е за винаги жив в сърцето и в спомените ми. Всъщност се сещам толкова често за  него и някакви наши си неща , мили спомени,че чак сама се изненадвам,как понякога забравям...най-лошото.... Но няма да забравя какво дядо ми казваше за баба и леля Дида,които си отидоха преди него..."аз не мисля че тях ги няма,те просто са твърде далеч сега...-на една много дълга почивка,където просто не могат да ми се обадят или да ми пуснат картичка..." И аз мисля точно така,за това където и да е,аз го обичам и често се сещам за нашите най-хубави и весели моменти,а те бяха толкова много:) Когато обичаш някого,той винаги остава жив в сърцето ти. Днешната ми публикация е точно за тази вечна любов към близките на сърцето ни,която устоява  стоически и на времето и пространството...понеже тя е от друго естество-сякаш цяло друго измерение... :)

Тази рамка бих казала ,че се води за същински скрап-букинг- в буквален смисъл :)...понеже я направих от парче кашон и плексигласовата кутийка от една папка за релеф :)
Ами какво да се прави-бях насъбрала завидно количество боклуци :) с идеята да ги направя на нещо и ето ,какво измислих за сега ;)))

Поради тази причина,ги включвам и при Мър-Мяу и тяхната кашонена тема:)


Вмъквам тук и една много набързо скалъпена картичка,която,ще ви  кажа под секрет,че нарисувах в работата-но това е строго поверителна информация,че не е на добре да се знае какви ги върша в работата ;))) :PПонеже по никакъв начин не бих пожертвала тази снимка,която е истинско съкровище за мен,реших да се пробвам да я нарисувам...ами резултатът е средна работа,но като за в работата и с неподострен куче-марка молив-толкоз :))) 




13 коментара:

  1. Връзката ни с някои хора е толкова силна, че продължава и тогава, когато единият си е тръгнал от този свят.Добре те разбирам.И с мен е така.А рамката е станала чудесна-и красива, и въздействаща!

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Вили, страхотна публикация! Първо ме разплака с написаното за твоя дядо, после ме разсмя с това, което си писала за твоята работа :) под секрет да ти кажа, тайна за тайна :) и аз правя подобни неща на работа :) Рамката и картичката са станали страхотни. Пожелавам ти успех в играта :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ей, Вили, страхотна публикация! Първо ме разплака с написаното за твоя дядо, после ме разсмя с това, което си писала за твоята работа :) под секрет да ти кажа, тайна за тайна :) и аз правя подобни неща на работа :) Рамката и картичката са станали страхотни. Пожелавам ти успех в играта :)

    ОтговорИзтриване
  4. Направо настръхнах когато видях публикацията ти мила Вили.Аз също много обожавах дядо си ,но за жалост и той замина на това дълго пътешествие, и сега се виждаме само в сънищата и спомените ми.Изненадах се колко много си приличат с моя дядо-същият добряга, вечно засмян и готов да помогне с каквото може на всеки.Благодаря ти много за чудесната публикация която ме стопли и усмихна в този малко мрачен и дъждовен ден.
    Невероятна рамка!Имаш 6+ от мен и за картичката- типично в твой стил.Набързо но превъзходна!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, прекрасно си се справила с картичката! Приличате си много, макар да е набързо нарисувана. Цялото комплектче е страхотно. Ще чакам да видя и албума.

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми харесаха думите на дядо ти за пътешествието...трогнаха ме, докоснаха ме. Рамката е прекрасна, явно е всеобщ синдром събирането на боклуци- и аз съм същата- всичко, което е за изхвърляне, първо преминава през мен- мъжът ми вече е вдигнал ръце. :))) Рисуваш страхотно, картичката се е получила уникална именно заради това! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, мила Вили, много е хубаво да имаме хубави спомени. Точно те ни стоплят в дадени моменти. Единият ми дядо е жив, но другият нямах честта да срещна- поне не в този живот. Много пъти възрастни хора ми разказват истории с него. Често ми казват, че съм образ като него. Много е обичал да се шегува, винаги е бил усмихнат и е имал наистина голямо сърце. За мен е чест да смятат, че по някакъв начин се доближавам до неговият образ. Страхотно си се справила и с рамката и с рисуването.Браво! Наистина, когато обичаш някого, той си остава в съцето ти, независимо,че е отишъл на едно дълго пътешествие. С нетърпение чакам и албумчето. Целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви момичетаа,страхотни сте:) Стахотни коментари,комплименти и толкова затрогващи думи...и вие ме просълзихте:) Благодаря ви:)Много прегръдки от мен:)ххх

    ОтговорИзтриване
  9. Вили , прекрасна рамка и картичка си направила , свързана с толова мил спомен ! Ключето и идеята с ключалката са много оригинални :) Пожелавам ти успех в предизвикателствата , в които си ги включила !

    ОтговорИзтриване
  10. Вили, Вили, какви емоции ми поднасяш само. Хем със сълзи, хем с широка усмивка пиша този коментар. Уникално добър проект - и станичката и картичката. Ключът към щастието ни наистина е любовта, която носим в сърцата си. Ти си истински щастлива. Благодаря ти силно за това, че въпреки ужасно натовареното си ежедневие, намери време да сътвориш и споделиш в моето предизвикателство при Картичкофурии твоята прекрасна история в думи и творчество :)ххх

    ОтговорИзтриване
  11. Много мило и красиво, Вили! Рамката е много оригинална, а картичката - добре си я скалъпила! ;):) ХХХ Няма да те издаваме! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви момичета,за топлите думи и страхотните комплименти-вашата оценка е много важна за мен и определено много приятно погъделичкахте и този път самочувствието ми :) Много съм щастлива,че ви е харесала идеята и съкровенната ми лична история,за мен това значи много :)Позагубих се аз ...в разни грижи и работа ,но вие и вашите слънчеви творения ме карате винаги да се завръщам:)))Много прегръдки на всички от мен :)ХХХ

    ОтговорИзтриване
  13. Страхотна публикация...Моят дядо не е с нас от мнооого години, а все още ми е странно...но това което ти е казал е толкова...невероятно...нямам думи :-(

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!