Translate

четвъртък, 13 юни 2013 г.

2 в 1...или "Get well soon" -продължението... ;)

Привет !:)
Ето ме отново,за да ви покажа една картичка специално направена за моята
колежка Дени,за да я поусмихне малко и да се оправи по бързо от досадната  шарка :(
Дени,миличка-смехът е здраве,така ,че ти го пожелавам с пълни шепи поне по 5 пъти на ден,
преди,по време и след - на всичко,което правиш ;) :D :P
И такааа,както ясно се вижда от посланието -тази картичка я бях започнала за предното
картичкофурийско предизвикателство...много бързах...дори термометърчето и смешната картинка си ги
драснах  през работно време... ;–) ...но за това...шшшт ;) -тайна е ;) ...И такааа... бързайки,
нещо не ми стигна пак времето,за щастие обаче -дървенията от зад -пресъздаваща уютна
ламперия , съчетана с подходящите тапети за една топла оздравителна атмосфера,ми
позволяват да се включа в новото  предизвикателство ,на едно ново и много интересно
магазинче,което гостува при картичкофурийте ето тук :
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/06/172.html

 Надявам се да им хареса и да ги поусмихне,моята оздравителна интерпретация на тема "Дърво":)
Ами това е за сега ,на всички пожелавам здраве,щастие,късмет и повече усмивки :))

Включвам я и тук:
http://liliofthevalleythursdaychallenge.blogspot.ro/2013/06/get-well-soon.html
http://bearlymine-challenges.blogspot.com/2013/06/challenge-90-anything-goes.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-84-anything-goes.html 
Прекрасен дъждовен ден  от мен-и бягайте на сухо и топло в къщи;)))





6 коментара:

  1. Тук вече се вижда картичката! Благодарим ти за включването, Вили, не можем да не забележим, че и целия ти блог е по темата на дървесното ни предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ooo много ви благодаря,че ми обърнахте внимание за объркания линк :) Веднага се поправих :))) С радост ,ще се включа пак при вас,стига да ми остане малко време -страшно интересна тема ,а пък да -както забелязахте ,аз съм пристрастна понеже всичко дървено ми е голяма слабост :)Благодаря за вдъхновяващото предизвикателство :)ххх

      Изтриване
  2. Браво, Вили! Страхотна идея за повдигане на духа и настроението, а и за по-бързо оздравяване! Страхотни елементи си включила и си помислила за всичко! Отново! :) ХХХ

    ОтговорИзтриване
  3. Greetings in Bulgaria from your friend in sunny Las Vegas, Nevada, USA. I always enjoy visiting your blog to see your great cards. Thanks for sharing with us again this week.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  4. Fabulous design. So much lovely details; I like all :-))
    Thank you for sharing with us at BearlyMineChellenge,
    Hugs, Andreja

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!