Translate

събота, 1 юни 2013 г.

Плакат за стена - нещо по-различно :)))

Привет на всички !:)
 Знам,че не съм се вясвала тук от доста отдавна,поради  работа,грижи и забързано
ежедневие ,но ето че ненадейно получих поръчка да направя не какво да е а цял голям плакат!!!:)
Това всъщност е транспарант за врата - в доста големи размери,който трябва да открие партито! :)
Поводът е моминското парти на една бъдеща булка :)  ,като най-важното условие беше
 на плаката да е изпълнителят 100 кила с надпис "Имаш точно една седмица!!! " :)
Ето какво измислих по въпроса ;)))

Искаше ми се да е малко по-раздвижен и интересен,за това го направих завит като свитък в двата края :)
До сега не бях правила подобно нещо,но хубавото е ,че шаферките,които всъщност са и
поръчителките го харесаха;)))  Към него имах една много подходяща картичка в същият стил и комплекта
стана :)
Сега остава да пожелая и на булката и на шаферките много,много щур купон и едно
незабравимо парти ;)))
С този нетрадиционен проект ,ще се включа при моите любими картичкофурии,които много
ми липсват вече :)
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/05/170.html



7 коментара:

  1. Хехеееее! Каква интересна и щура картичка! Харесват ми нетрадиционните начини на изработка, както и надписите! Браво на теб! Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство при Картичкофуриите! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Липсваха ми прекрасните ти творения мила Вили. Чудесно си се справила.Хареса ми идеята с кинолентата-страхотноооооооооо!Гуш-гуш!

    ОтговорИзтриване
  3. Ееее,момичетаа благодаря ви много :))) Много ме радват вашите свежи коментари:))) Дидии мила,благодаря ти за хубавите думи-обичам те :)Много гуш и от мен :)))ХХХ

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина е нещо различно и, както винаги - уникално! И на мен ми липсват твоите творения, Вили!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, страхотен, идеен и много забавен проект! Поздравления! :) ХХХ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЕЕЕ,момичетааа,страхотни сте :) Много ви благодаря!!!:) Много,много ме радвате :) Прегръдки на всички :)ххх

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!