Translate

събота, 22 юни 2013 г.

Ключът към щастието е в твоите ръце! ;)

Е не можах да се въздържа...ей го на кое време стана по нощите ,ама аз
картички правя :)))
Поводът,който така силно ме вдъхнови е новото предизвикателство при картичкофуриите:
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/06/174.html
Само като го видях,чаках с нетърпение да свърша работа,да се подготвя,що
годе за изпита в понеделник...и я почнах .... :)
...Емии можело значи,при това какъв кеф беше... само-труд и творчество в 100% -тов чист вид;)
Без пънчове,без щанци(да,онези хубавките,дето цяло състояние вече съм дала за тях:)),
без печати,без дизайнерски хартии,без нищо на готово-само аз,картона ,макетното ножче,малко моливи и малко въображение:)...
Дори надписите и малките тагчета ги правих на ръка-криво ляво:)))
Емиии голям купон беше:)
 Това предизвикателство ми подейства като чист планински въздух и си спомних ясно,

защо всъщност започнах да правя картички,за
което Миги,много ти благодаря :)
Явно от отдавна съм имала нужда от нещо такова:)
 Веднага като го видях ми хрумна тази фраза"Ключът,към щастието е в твоите ръце".
На бързо драснах двете ръце-нарочно си ги оцветих с моливите,защото исках да бъде по-арт и
исках да си личи че е скица с моливи -харесва ми този ефект;) После ми хрумна да направя
ажурните цветя,върху основа от крафт картон-които на последък често правя:)
Послее...малко бях в дилема с пеперудата ,как да бъде и имам още два ажурни варианта,които ще
видите в следващите опити,но тук реших да бъде нещо по-свежичко и цветно:)
Ключът,както виждате е от най-обикновенните-драснах го на бързо и си го изрязах:)
Зад ръцете и ажурната рамка ,много държах да има фон от облаци-с малко дистрес и кривичко
изрязани шаблончета :)))
Ами това е,да знаете,че ще има още варианти на тази идея,че поне 10тина се борят в
главата ми ;)))

Включвам я и при:
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2013/06/cmc23-use-kraft-paper.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-85-sponsored-by-crafty-secrets.html
http://inkyimpressionschallenges.blogspot.com/2013/06/iic-113-anything-goes.html
http://catchthebugblog.blogspot.com/2013/06/time-for-photo-inspiration-challenge.html
http://onestopcraftchallenge.blogspot.com/2013/06/challenge-231-for-friend.html
http://brownsugarchallenge.blogspot.com/2013/06/challenge-47-summer.html
Хайде до скоро от мен,лека нощ и
не забравяйте,че държите вълшебните ключета за вашето щастие в ръце:)



16 коментара:

  1. Много идейна картичка. Много ми хареса посланието. Аз също сама си рисувам повечето елементи в картичките, но не мога да се меря с теб. Поздравления за таланта.
    Ще се възползвам да си закупя някой от прекрасните ти печати.
    Успехи!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, много силно послание и прекрасно изрисувано. Имам чувството, че тези ръце могат да се пресегнат през екрана и да ми подадат ключето, толкова са истински. Възхищавам ти се искрено за таланта и се надявам да виждаме по-често от този вид твои картички - мини картини.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви момичета :)))Много ме трогнахте с думите си и пак благодаря,че се отбивате през моето местенце :) Да определено и аз мисля,че е време да оставя за малко на страна щанците и глезотиите и да се отдам на по-артистичото ръчно правене на картички ;) Големи прегръдки от мен :)ХХХ

      Изтриване
  3. Lovely creation! Wonderful job - your work is beautiful! Thank you for entering at Brown Sugar - nice summer creation and fits our challenge perfectly! You have blessed us with your art! Enjoy your week Gail DT

    ОтговорИзтриване
  4. Перфектна изработка и прекрасно послание! Браво!

    ОтговорИзтриване
  5. This is really beautiful. Of course, I cannot read your words (not translated), but what I think of when I see this picture is how the Lord, Jesus Christ, holds the key to our future in His hands. If we learn to trust Him with all that is in us, He will use that key to open doors that will bless our lives. I really enjoy your sweet art and I thank you for your sweet fellowship.
    God bless you always,
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  6. Thank you for sharing your lovely creation with us at Inky Impressions

    hugs Vicky xxx

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, страхотна е! Браво! И посланието и всичко си е на мястото! ХХХ :)

    ОтговорИзтриване
  8. Вили, и аз съм на мнение, че по-често трябва да използваш ръцете си за 100% изработка на картичките. Имат особено очарование ръчните неща. Особено ми харесват цветята, изрязани с макетно ножче.

    ОтговорИзтриване
  9. Gorgeous card, thanks for joining in our one stop craft challenge.

    Shelley x

    ОтговорИзтриване
  10. Liking the card it's coloured beautifully, thank you for joining us at Oscc. Janet

    ОтговорИзтриване
  11. Lovely card!
    We are so happy you joined us this week for the Catch The Bug Photo Challenge with Bugaboo Stamps!
    Be sure to visit The Bug Blog today for a new challenge!
    Hugs & Happy Days!
    ~Min
    Kaymin Kreations

    ОтговорИзтриване
  12. Cute! Thanks for playing in Bugaboo's Photo Inspiration challenge.

    ОтговорИзтриване
  13. Момичетата са ти го казали, няма да повтарям... За мен беше удоволствие. Благодаря, че участва в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви от сърце момичета,вашите думи значат толкова много за мен,особено в момента,когато ми остава толкова малко време да се отбивам тук в нашия приказен свят :))) Прегръдки на всички :)ХХХ

      Изтриване
  14. Beautiful creation, thanks for sharing it with us in the brown sugar challenge, karen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!