Translate

понеделник, 17 юни 2013 г.

Just for you :)))

Поредното предложение за картичкофуриите и Крафт фактори :
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/06/172.html

Ами...излиза съм бързала напълно излишно -линкът беше затворен още  в 23:00ч, -а за такива 
работохолици като мен,които са до 22:00 на работа и 2 минути са от значение ,за да кача картичка :(
Както и да е -имах толкова хубаво настроение ,което в момента никакво го няма вече,но 
нищо :) Дръвчето си ми харесва -дано и вас да ободри ;)
Включвам го и тук :
http://eurekastamps.blogspot.com/2013/06/challenge-44-anything-goes.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-84-anything-goes.html


16 коментара:

  1. Много хубава картичка, цветовете и кръговете ми напонят на Ван Гог.

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежо предложение! И много различна и оригинална визия! :)
    Хич да не те е яд за пропуснатото предизвикателство, Вили! <3 Само си помисли колко от почитателите си ще усмихнеш! :))) <3 ХОХО

    ОтговорИзтриване
  3. И нека нищо не помрачава доброто настроение, радваме се, че сме ви вдъхновили и ще вземем предвид всяко предложение!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, чудесна картичка! Браво.

    ОтговорИзтриване
  5. Харесва ми.Ти си го рисувала, нали?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря:) ...ми не -това го разпечатах за секунди,поради недостиг на време-не че е трудно за рисуване ;) :P ,а това което бях рисувала уви ,ще се наложи друг път да го показвам,за друго предизвикателство -даже са 2 ,но нищооо все ,ще дойде подходящо предизвикателство и за тях;)))

      Изтриване
  6. Благодаря ви много :)))ХХХ... Всъщност бях приготвила още две картички,които мислех че за оставащото време ,ще мога също да покажа ,но уви ще ги показвам друг път и на тях ,ще им дойде ред:)))Радвам се ,че ви харесват,а паричните дървенца с голям кеф ги правих от едни брошури-ха-хах:)))

    ОтговорИзтриване
  7. Много, много артистична работа ни показваш напоследък, Вили. Явно и при теб се е насъбрало доста, та чак прелива за наша радост. Радвам ти се от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила Шми,липсваше ми :))) Благодаря ти от сърце миличка :)))ХХХ ...ами да то въображението ми няма почивен ден -но нещо с тялото не могат да се разберат,че напоследък и то няма почивен ден-ха-хах :) :P ...все ще се оравим някой ден;)))

      Изтриване
  8. Ще се опровиш ти ще се оправиш и още как :)))та ти си борбен дух-не се отказваш лесно!Ех Вили много те обичкам -пращиш от идеи и позитивизъм:)Гуш-гуш

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей,Дидкааа и ти ми липсваше много :)))Благодаря ти мила:)... и аз си те обичкам много :))) Гуш,гуш :)))

      Изтриване
  9. Love the circles in the background ~ very pretty card.

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week.

    ОтговорИзтриване
  10. It looks like you have put meg time into this card. Beautiful.
    Thank you for sharing this fabulous art with us.
    Abundant Blessings,
    Carole Robb Bisson
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
  11. Great tree! Love the DP you have used for it.

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    ОтговорИзтриване
  12. This is so beautiful! I´m just looking trough the artwork you made and enjoy what I see! Hugs, Gerrina

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!