Translate

понеделник, 17 юни 2013 г.

Just imagine... :)

Ето меее :)...този път специално за картичкофуриите и
предизвикателство "Дърво" на новото крафт мафазинче
Крафт фактори :)))
http://cardsaddicted.blogspot.com/2013/06/172.html
Ето какви ги натворих на бързо в последния момен и имам още поне
10-тина идейки,ама какво да се прави -време не ми стигна :)))
Много забавно се завръщам днес с едни парични дърветааа :)))
Знаете го лафа "Парите да не растат по дърветата :)"-нали :)))
Ами да ...и аз така -"гладна кокошка просо сънува",пък аз парички от дърветата
 събирам :)))
Пожелавам ви с това много смях и много слънчеви усмивки,с които
аз определено се заредих доволно правейки тези весели картички ;)))

Включвам ги и при :
http://eurekastamps.blogspot.com/2013/06/challenge-44-anything-goes.html
http://wordartwednesday.blogspot.com/2013/06/challenge-84-anything-goes.html
Хайде бай от мен,пък може да успея и още нещо да покажа :)))
Прегръдки на всички :) 






4 коментара:

  1. Еха, пожелаваме на всички такъв късмет и благосъстояние, постигнато с лекота като да береш плодове от дървета! По-лесно е, отколкото "да ги изкопаеш", нали...
    Дървото на живота също е много идейно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :))) С голямо удоволствие ги правих тези дървета и падна много смях покрай тях:) Разбира се пожелавам с тях на всички и на вас много успехи и късмет в начинанията;)))

      Изтриване
  2. Very cute cards.

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week.

    ОтговорИзтриване
  3. Super pretty card! I really wish that money would grow on trees!!!

    Thanks for joining us at Eureka Stamps this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!